Wielerseizoen 2018
Volgend seizoen bij TLJ, wederom een goede aankoop denk ik.
Volgens mij is het nog niet bevestigd ?
Hoop ik wel dat ze hem in de aanval laten koersen. Gisteren deed Groenewegen ook mee en dan moet je het goed uitspelen om geen tegenstrijdige belangen te krijgen.
Hoop ik wel dat ze hem in de aanval laten koersen. Gisteren deed Groenewegen ook mee en dan moet je het goed uitspelen om geen tegenstrijdige belangen te krijgen.
Sagan is weer eens zichzelf ... Een eerlijke analyse van de moderne wielersport.
https://www.hln.be/sport/wielrennen/sag ... ~a546a53b/
https://www.hln.be/sport/wielrennen/sag ... ~a546a53b/
-
- Forum-lid
Ik vind wel dat die een beetje gelijk heeft waarom zijn er ritten van 200 km of meer is gewoon onzinnig. Is toch veel leuker een rit 80 of 90 km alleen maar bergop en af of een tijdrit van 20 km alleen maar berg op.
Dan kan een flink deel van het peloton een andere baan gaan zoeken.anderson99 schreef: ↑17 sep 2018 23:32 Ik vind wel dat die een beetje gelijk heeft waarom zijn er ritten van 200 km of meer is gewoon onzinnig. Is toch veel leuker een rit 80 of 90 km alleen maar bergop en af of een tijdrit van 20 km alleen maar berg op.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- Infinito GB
- Forum-lid
https://nos.nl/l/2250919
Van Aert heeft contract verbroken.
Van Aert heeft contract verbroken.
Wat zijn eigenlijk de consequenties van (zijn) contractbreuk... moet hij dan een afkoopsom betalen? Mag hij een jaar niet koersen?
Als wijst erop dat hij zsm naar Jumbo wil...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er is nog niets bekend over die afkoopsom. Kan ook voor een deel door zijn sponsor worden gedaan en dat die mee gaat naar Lotto.
Lotto krijgt zo stiekum wel een sterke ploeg. Hopelijk nog wat verjonging van de oude garde in de entourage.
Lotto krijgt zo stiekum wel een sterke ploeg. Hopelijk nog wat verjonging van de oude garde in de entourage.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
ritten van 200km of meer zijn er, omdat het bij de sport "hoort"..., de uithouding, de slijtage. Op 1 dag in de lange klassiekers, of over 3 weken met herstelvermogen erbij.anderson99 schreef: ↑17 sep 2018 23:32 Ik vind wel dat die een beetje gelijk heeft waarom zijn er ritten van 200 km of meer is gewoon onzinnig. Is toch veel leuker een rit 80 of 90 km alleen maar bergop en af of een tijdrit van 20 km alleen maar berg op.
De vraag zou beter zijn:"waarom zenden ze die lange saaie etappes van begin tot eind uit?" Als ze die tussenetappes, en sprintetappes, nou eens beperken tot het laatste uur, misschien anderhalf, koers. Dan hoeven wij niet meer te klagen dat de eerste 150km zo saai was.
een tijdrit (Van welke lengte ook), is alleen interessant als de strijd om de winst spannend is. En dan vind ik een proloog vaak nog tegenvallen, dat is zodanig kort dat de verschillen erg klein zijn, maar tegelijkertijd hangt er nooit echt iets vanaf. (ja de 1e leiderstrui, die anders naar een sprinter zou gaan).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013