Posts over garantieafhandelingen bij verschillende winkels.
lekkage tijdschrift
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16475
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Daar heb je volkomen gelijk in maar als tijdschriftenbedrijf is het toch je core business om een tijdschrift af te leveren.
En dat de klantendienst beloofd om een nieuw op te sturen en daar dan niet in lukt om achteraf dan ook nog eens volledig onbereikbaar te zijn.
Tsja, ik vind dus dat TS in deze heel veel geduld toont.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Berichten: 4468
- Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10
ff aan Fons vragen, die weet er meer van....
Maar dat ging wel even over meer dan 7 euro voor een tijdschriftje..., toch?
-
- Forum-lid
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 19 okt 2011 00:03
- Locatie: Almere
Ik heb hem nog steeds niet. Een hele hoop mail gestuurd maar daar wordt niet eens meer op gereageerd
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4290
- Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25
Ik heb nog wel een leuke. Bestel je een abonnement met gratis Tour pakket ruim 4 weken voor de start van de TdF. Krijg je het eerste nummer en Tour pakket pas 4 weken na de start van de Tour geleverd . Abonnement direct maar weer gecanceld.
Papieren media is al zo goed als dood, als je dan ook nog een halfbakken dienstverlening er achter hangt... Laten we hopen dat het forum over 10 jaar nog wel bestaat .
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16475
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Ach, we zijn nog maar 4 weken verder dan je eerste mail.janthemaster schreef: ↑01 okt 2018 21:03 Ik heb hem nog steeds niet. Een hele hoop mail gestuurd maar daar wordt niet eens meer op gereageerd
Geduld is een schone deugd.
Jammer genoeg moet geduld meestal van de kant van de klant komen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Berichten: 4468
- Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10
4 weken is wel bizar, voor wat de volgende dag in huis moet kunnen zijn.... ze mogen je onderhand wel een half jaar abo kado geven....Lcsmet schreef: ↑02 okt 2018 10:27Ach, we zijn nog maar 4 weken verder dan je eerste mail.janthemaster schreef: ↑01 okt 2018 21:03 Ik heb hem nog steeds niet. Een hele hoop mail gestuurd maar daar wordt niet eens meer op gereageerd
Geduld is een schone deugd.
Jammer genoeg moet geduld meestal van de kant van de klant komen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 09 aug 2017 14:12
Als de klantenservice niet adequaat reageert, stuur ons even een mail. We zijn bezig retouren terug te halen zodat we vanuit de redactie exemplaren kunnen verzenden (ze zijn nu op). Maar dan kunnen we in ieder geval een digitaal exemplaar toesturen, zodat je kunt lezen.
Hoofdredacteur Fiets/Procycling
Ik vind het heel erg triest dat de klantenservice dit niet voor elkaar krijgt. Prima dat de redactie zich er mee bemoeit, maar dit kan toch niet?RodrickFiets schreef: ↑02 okt 2018 18:14 Als de klantenservice niet adequaat reageert, stuur ons even een mail. We zijn bezig retouren terug te halen zodat we vanuit de redactie exemplaren kunnen verzenden (ze zijn nu op). Maar dan kunnen we in ieder geval een digitaal exemplaar toesturen, zodat je kunt lezen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 19 okt 2011 00:03
- Locatie: Almere
Rodrick ik heb de mail naar je doorgestuurd