Nieuwe Sensa Giulia EVO custom aankopen?
-
- Forum-lid HC
Ik ben benieuwd, een mondelinge koopovereenkomst is namelijk net zo bindend als een schriftelijke!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Zo denk niet dat de link van Ad Verstegen nog werkt
. Zo juist daar de fiets gekocht voor 3000. Andere FM was niet heel blij dat ik een eerdere bestelling afzegde maar Di2 voor de prijs van gewoon Ultegra kon ik niet laten lopen. Geen idee hoe ik een foto kan uploaden anders stuurde ik een foto door 
Heb je de fiets gekocht bij Ad Verstegen? met DI2 en met welke wielen?Cip014 schreef: β01 okt 2018 19:05 Zo denk niet dat de link van Ad Verstegen nog werkt. Zo juist daar de fiets gekocht voor 3000. Andere FM was niet heel blij dat ik een eerdere bestelling afzegde maar Di2 voor de prijs van gewoon Ultegra kon ik niet laten lopen. Geen idee hoe ik een foto kan uploaden anders stuurde ik een foto door
![]()
-
- Forum-lid HC
Zegt heel veel over de instelling van die andere fm en nog meer over jouw woord als koper.....Andere FM was niet heel blij dat ik een eerdere bestelling afzegde maar Di2 voor de prijs van gewoon Ultegra kon ik niet laten lopen.
Reeds besteld is een overeenkomst (ook als dit mondeling is gebeurd), niet kunnen laten lopen is heel fijn maar afspraak is voor de meesten ook meteen afspraak......
- JulienDrost
- Forum-lid
- Contact
Ik ben ook van plan om in het voorjaar deze fiets te kopen.
Jammer dat ik nog niet veel echte rijervaringen tegenkom.
Zelf heb ik nog een echte stalen ros uit 1988 dus zal dit een wereld van verschil worden. Ik kan dan ook niet wachten om de aankoop te doen.
Hoe bevalt deze fiets bij iedereen en wat zijn plus- en minpunten?
Ik ben heel benieuwd!!
Jammer dat ik nog niet veel echte rijervaringen tegenkom.
Zelf heb ik nog een echte stalen ros uit 1988 dus zal dit een wereld van verschil worden. Ik kan dan ook niet wachten om de aankoop te doen.
Hoe bevalt deze fiets bij iedereen en wat zijn plus- en minpunten?
Ik ben heel benieuwd!!
Was ook in de markt voor deze fiets. Vind echter de afwerking (voor een Disc fiets) van de kabels wel heel erg slecht weggewerkt. Vond het zelfs erg "kneuterig" gedaan. Voor een fiets van pak'em beet 4000-5000 euro mag je toch wel verachten dat hier aandacht aan besteed is? Frame is verder overigens wel erg mooi.
Mja, ik heb ze niet gevonden voor dat bedrag. Adviesprijs is ca 5000 euro in de uitvoering Ultegra DI2 met aero stuurcombo en Supra carbon wielen. Met wat onderhandelen is 4000 euro denk ik wel al redelijk netjes 
Zijn er al ervaringsdeskundige hier met deze fiets?
Edit: excuses, het gaat hier om de non disc versie, ik heb het over de disc variant. Dat verklaard eea in prijs

Zijn er al ervaringsdeskundige hier met deze fiets?
Edit: excuses, het gaat hier om de non disc versie, ik heb het over de disc variant. Dat verklaard eea in prijs

Nieuwe kleur Ice Grey