Bruine broek in koers
Kijkend naar Bouet in Milaan-San Remo kan ik me niet herinneren eerder een bruine broek in koers gezien te hebben. En zou Maxime geinspireerd worden door de afmelding van Armstrong?
[quote="Farelli"]Kijkend naar Bouet in Milaan-San Remo kan ik me niet herinneren eerder een bruine broek in koers gezien te hebben.[/quote]
Ik vind het strontlelijk....maar het valt wel op En blijkbaar is dat hetgene wat telt bij Ag2R
Ik vind het strontlelijk....maar het valt wel op En blijkbaar is dat hetgene wat telt bij Ag2R
Tommetje Boonen reed vorig jaar of een paar jaar geleden ook eens in een bruine broek in een grote voorjaarsklassieker.
Hij was weliswaar gestart in een witte (Quickstep). Maar onderweg kreeg hij ergens last van, en dat was geen modder. Zelfs Michel Wuyts zag dat en meldde het zijn kijkers!
En eh, die bruine broeken hadden ze volgens mij vorig jaar in de Tour ook al bij AG2r...
Hij was weliswaar gestart in een witte (Quickstep). Maar onderweg kreeg hij ergens last van, en dat was geen modder. Zelfs Michel Wuyts zag dat en meldde het zijn kijkers!
En eh, die bruine broeken hadden ze volgens mij vorig jaar in de Tour ook al bij AG2r...
TransAm 2010 ? Of toch 2011? 2012!
-
- Forum-lid
[quote="Arepol"][quote="Farelli"]Kijkend naar Bouet in Milaan-San Remo kan ik me niet herinneren eerder een bruine broek in koers gezien te hebben.[/quote]
Ik vind het strontlelijk....maar het valt wel op En blijkbaar is dat hetgene wat telt bij Ag2R[/quote]
Zelfde mening.Afschuwelijke kleur.
Ik vind het strontlelijk....maar het valt wel op En blijkbaar is dat hetgene wat telt bij Ag2R[/quote]
Zelfde mening.Afschuwelijke kleur.