Fons bikes
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als Fonske wat opener en professioneler had gereageerd waren we bij pagina 20 al klaar geweest.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een bedrijf dat heel bewust op zijn minst misleidende reclame voert moet volgens jou beter met rust gelaten worden?
Een bedrijf dat een op zijn minst rare manier van verkopen hanteert moet volgens jou dus beter met rust gelaten worden?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Nee liegen en bedriegen is niet goed. Nee met rust laten hoeft niet. Alleen ben verbaasd dat het al 42 pagina's door gaat.
Aan de kaak stellen is prima. Maar het lijkt wel een hetze, en dan vraag ik me af wat dat bedrijf jullie heeft aangedaan? Hebben jullie allemaal een Fons fiets thuis staan en voel je je nu bekocht?
Aan de kaak stellen is prima. Maar het lijkt wel een hetze, en dan vraag ik me af wat dat bedrijf jullie heeft aangedaan? Hebben jullie allemaal een Fons fiets thuis staan en voel je je nu bekocht?
Beste @gringo, Hier een reactie van een vrouw. Fons belazerde de boel door te beweren dat ze een frame helemaal zelf ontwikkeld hadden. In hun marketing geneuzel stond ook dat ze heel erg met mij (en natuurlijk de rest van de helft van de bevolking) te doen hebben. Ik word, volgens Fons, bij de meeste fietsenzaken niet voor vol aan gezien en daarom heeft Fons nu een geweldige fiets voor me ontwikkeld. Dat de Fons fiets bij mij al helemaal niet zou passen is voor mij als vrouw daarnaast ook nog een teleurstelling. Behalve dat ze veel kleuren hebben om uit te kiezen, is dat ook het enige waarin ze zich onderscheiden. De keuze aan de onderdelen is ook niet zo geweldig groot. Daarnaast betaal je ook heel erg veel voor de "upgrades" van de groepen.
@gringo, als je een Fons wilt kopen, laat je vooral niet weerhouden. Of het voor een man of vrouw is, het zou voor allebei moeten passen.
Edit: terwijl ik dit geschreven had, heb jij weer gereageerd. Het feit dat Fons onverdroten door gaat met de onzin is het redelijk logisch dat ook hier de reacties zullen blijven verschijnen. Heb je medelijden met ze? Een bedrijf dat vooral gebakken marketing lucht verkoopt?
@gringo, als je een Fons wilt kopen, laat je vooral niet weerhouden. Of het voor een man of vrouw is, het zou voor allebei moeten passen.
Edit: terwijl ik dit geschreven had, heb jij weer gereageerd. Het feit dat Fons onverdroten door gaat met de onzin is het redelijk logisch dat ook hier de reacties zullen blijven verschijnen. Heb je medelijden met ze? Een bedrijf dat vooral gebakken marketing lucht verkoopt?
Zolang er hier met enige regelmaat nieuwe leden reageren blijft het topic in leven...gringo schreef: ↑03 okt 2018 15:05 Nee liegen en bedriegen is niet goed. Nee met rust laten hoeft niet. Alleen ben verbaasd dat het al 42 pagina's door gaat.
Campagnolo Ultra Dork
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Alleen al de reactie van Gringo heeft weer een volle pagina reacties opgeleverd.Ernie C. schreef: ↑03 okt 2018 16:02Zolang er hier met enige regelmaat nieuwe leden reageren blijft het topic in leven...gringo schreef: ↑03 okt 2018 15:05 Nee liegen en bedriegen is niet goed. Nee met rust laten hoeft niet. Alleen ben verbaasd dat het al 42 pagina's door gaat.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ja, had ik niet moeten doen. Beter kunnen gaan fietsen. Nee niet op een Fons Bike.Lcsmet schreef: ↑03 okt 2018 16:12Alleen al de reactie van Gringo heeft weer een volle pagina reacties opgeleverd.Ernie C. schreef: ↑03 okt 2018 16:02Zolang er hier met enige regelmaat nieuwe leden reageren blijft het topic in leven...gringo schreef: ↑03 okt 2018 15:05 Nee liegen en bedriegen is niet goed. Nee met rust laten hoeft niet. Alleen ben verbaasd dat het al 42 pagina's door gaat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
43
Less is bore