Fons bikes
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee joh, dit geloof je niet!!!
Dit is JUIST de ultieme unisex fiets
Less is bore
Daar is een oplossing voor:
'Binnenkort optioneel tegen kleine meerprijs beschikbaar bij Fons: Men's conversion kit (een standaard zadel en een langere stuurpen). Want wij hebben na diepgaand onderzoek van een chemicus, een paleontoloog en een boomchirurg ontdekt dat ook mannen gebaat zijn bij dit vrouwenmodel, mits kleine aanpassingen'
'Binnenkort optioneel tegen kleine meerprijs beschikbaar bij Fons: Men's conversion kit (een standaard zadel en een langere stuurpen). Want wij hebben na diepgaand onderzoek van een chemicus, een paleontoloog en een boomchirurg ontdekt dat ook mannen gebaat zijn bij dit vrouwenmodel, mits kleine aanpassingen'
-
- Forum-lid
Ik geloof het wel, kijk maar eens naar het adres van Grabyourbike.nl en Fons...daniel1975 schreef: ↑04 okt 2018 12:48 Nee joh, dit geloof je niet!!!
Time is (almost) on my site
-
- Forum-lid
Gedaan, Grabyourbike.nl zit in de Palestinastraat in Heerlen en Fons Bikes zit in Breda.Slowracer schreef: ↑04 okt 2018 13:04Ik geloof het wel, kijk maar eens naar het adres van Grabyourbike.nl en Fons...daniel1975 schreef: ↑04 okt 2018 12:48 Nee joh, dit geloof je niet!!!
Dus?
Grabyourbike.nl zit in Heerlen, Fons in Breda...Slowracer schreef: ↑04 okt 2018 13:04Ik geloof het wel, kijk maar eens naar het adres van Grabyourbike.nl en Fons...daniel1975 schreef: ↑04 okt 2018 12:48 Nee joh, dit geloof je niet!!!
Grabyourbike is een website waarop je je fietsen kunt verkopen dus de tekst zal wel gewoon van Fons komen neem ik aan.
Campagnolo Ultra Dork
Mea culpa, ik was confuus door het adres in het (twitter?)bericht hieronderanonymous cyclist schreef: ↑04 okt 2018 13:09Gedaan, Grabyourbike.nl zit in de Palestinastraat in Heerlen en Fons Bikes zit in Breda.Slowracer schreef: ↑04 okt 2018 13:04Ik geloof het wel, kijk maar eens naar het adres van Grabyourbike.nl en Fons...daniel1975 schreef: ↑04 okt 2018 12:48 Nee joh, dit geloof je niet!!!
Dus?
Time is (almost) on my site
Unisex Thomson Capella’s in Belgie te koop; best een goede deal:
https://www.2dehands.be/link/fietsen/fi ... urce=other
https://www.2dehands.be/link/fietsen/fi ... urce=other