Dat is met een Fons voor een vrouw toch niet anders?
Fons bikes
Damesspecifiek of niet: Fietsen zien er wel fraai uit..
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Het is ook best een mooi frame en met Tiagra en velgremmen zeker niet verkeerd geprijsd, als de aftersales goed zijn. Je kunt hem laten bezorgen dus je kunt je ook voordoen als vrouw als je er echt één wilt.
De upgrades zijn alleen schandalig duur, echt ver boven de adviesprijs. Als ze dan stellen dat de gemiddelde fiets foor ruim 4000 euro de deur uitgaat, dan is daar al heel wat geld verdiend. Ze gaan er volgens mij vanuit dat vrouwen er de ballen verstand van hebben en graag wat beter spul aankruisen bij het bestellen omdat ze zo serieus worden genomen door Fons.
Als op die manier zakendoen de insteek is, dan heb ik ook weinig vertrouwen in de aftersales.
De upgrades zijn alleen schandalig duur, echt ver boven de adviesprijs. Als ze dan stellen dat de gemiddelde fiets foor ruim 4000 euro de deur uitgaat, dan is daar al heel wat geld verdiend. Ze gaan er volgens mij vanuit dat vrouwen er de ballen verstand van hebben en graag wat beter spul aankruisen bij het bestellen omdat ze zo serieus worden genomen door Fons.
Als op die manier zakendoen de insteek is, dan heb ik ook weinig vertrouwen in de aftersales.
Campagnolo Ultra Dork
Stiekem ben ik influencer
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
wil Iemand de editoriaal ff posten?chrissiewizzie schreef: ↑05 okt 2018 15:13"Fons verkoopt onzin met een verlengsnoer en dat komt altijd uit."
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar.hendrikjan schreef: ↑05 okt 2018 18:19wil Iemand de editoriaal ff posten?chrissiewizzie schreef: ↑05 okt 2018 15:13"Fons verkoopt onzin met een verlengsnoer en dat komt altijd uit."
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij kan net zo goed online staan, zodat ie ook in Google boven komt drijven.
Less is bore