derailleur hanger washer
- Infinito GB
- Forum-lid
Even contact opnemen met carbon reparateur.
Zelf aan de klus dus! Op naar de ijzerhandel / Hornbach.
- Infinito GB
- Forum-lid
Ik zou zelf niet gaan liggen hannessen met een zelfgemaakte ring en lijm, maar inderdaad naar een carbon reparateur gaan. Die zagen de hele dropout eruit en plaatsen er een nieuwe in. Dan is het echt stevig.
Persoonlijk, maar dat is mijn mening, zou ik het frame als afgeschreven beschouwen en een nieuw frame aanschaffen. Als de dropout namelijk verrot is, dan zegt dat ook iets over de rest van je frame...
Persoonlijk, maar dat is mijn mening, zou ik het frame als afgeschreven beschouwen en een nieuw frame aanschaffen. Als de dropout namelijk verrot is, dan zegt dat ook iets over de rest van je frame...
Nou op die manier ga je wel erg snel door je geld heen. Er is gewoon een verstevigingsringetje los geraakt. Hierdoor is het frame nog niet direct afgeschreven.rovar schreef: ↑07 okt 2018 14:51 Ik zou zelf niet gaan liggen hannessen met een zelfgemaakte ring en lijm, maar inderdaad naar een carbon reparateur gaan. Die zagen de hele dropout eruit en plaatsen er een nieuwe in. Dan is het echt stevig.
Al een mailtje naar de fabrikant van het frame gestuurd ? Zoals het er uit ziet is het alleen een versteviging geweest om versneld uitslijten van de pat door in- en uitnemen van het wiel te vertragen. De basis zit er nog. Structureel zal die versteviging weinig bij hebben dragen aan de stevigheid van het frame. Ik zou eens googelen op dropout inlay . Een precies passende vinden zal nog wel een uitdaging zijn.