Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ypuh, hier sla jij de spijker op z'n kop voor mijn keuze.
Vandaag even bij Mantel langsgewipt en 40mm G-One Allroaders ingeslagen.
Voor modder heb ik een 2e-hands crosser in de schuur staan. Met G-ones kom ik op veel soorten ondergrond prima vooruit.
Had de 40mm g-one speed versie mee naar Denemarken, ruim 125km offroad/gravel/bospaadjes/gras/zand en zelfs zónder noppies het nergens moeilijk gehad.
Vandaag even bij Mantel langsgewipt en 40mm G-One Allroaders ingeslagen.
Voor modder heb ik een 2e-hands crosser in de schuur staan. Met G-ones kom ik op veel soorten ondergrond prima vooruit.
Had de 40mm g-one speed versie mee naar Denemarken, ruim 125km offroad/gravel/bospaadjes/gras/zand en zelfs zónder noppies het nergens moeilijk gehad.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- Desertstorm
- Forum-lid
Gister Sidi Alba's besteld in maatje 45. Kleur zwart. Na tien jaar nu andere schoenen. Benieuwd hoe ze aanvoelen. Wel even getwijfeld tussen de alba en de kaos. Maar klittenband vind ik eigenlijk prima werken.
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
Twee Vittoria Rubino Pro Control voor de winterwielenset en een extra Chorus ketting om te kijken of ik wat meer kilometers uit mijn tandwielen kan persen door te wisselen met twee kettingen. En de bijgehorende KMC missing link natuurlijk zodat wisselen ook een eitje is.
Helaas stond bij Futurumshop de reusable bij de non-reusable afgebeeld qua plaatje. Dus heb ik maar de duurste besteld in de veronderstelling dat dit de reusable zou zijn. Niet dus... Gelukkig prima opgelost met een kortingsbon (en dan gebruik ik voor nu de non-reusable wel).
Helaas stond bij Futurumshop de reusable bij de non-reusable afgebeeld qua plaatje. Dus heb ik maar de duurste besteld in de veronderstelling dat dit de reusable zou zijn. Niet dus... Gelukkig prima opgelost met een kortingsbon (en dan gebruik ik voor nu de non-reusable wel).
Ride bikes, not tanks!
Garmin Edge Explore.
De Mio 205 staat te koop moest iemand interesse hebben: viewtopic.php?f=15&t=88108
De Mio 205 staat te koop moest iemand interesse hebben: viewtopic.php?f=15&t=88108
Pro stealth zadel:
Al een paar ritjes mee gedaan. Het is iets breder dan mijn vorig zadel (SQLab in 12cm, effectief 135mm breed, het Pro-zadel is 142mm) dat was de eerste ritjes wat wennen.
In de beugel (of aero-houding) zit het echt erg veel beter dan het vorige, gewoon recht bij rustig fietsen is het anders maar niet beter of slechter.
Al bij al erg tevreden van (vooral gekocht omwille van slapende 'delen' tijdens volgas gaan)
Al een paar ritjes mee gedaan. Het is iets breder dan mijn vorig zadel (SQLab in 12cm, effectief 135mm breed, het Pro-zadel is 142mm) dat was de eerste ritjes wat wennen.
In de beugel (of aero-houding) zit het echt erg veel beter dan het vorige, gewoon recht bij rustig fietsen is het anders maar niet beter of slechter.
Al bij al erg tevreden van (vooral gekocht omwille van slapende 'delen' tijdens volgas gaan)
- rielplayer
- Forum-lid
Gopro hero 7 black. Mijn garmin virb elite was na ruim vier jaar gewoon versleten, dus mocht ik wel een nieuwe actioncam aanschaffen van mezelf.
Dit een een goede en zeker een goedkopere optie vergeleken met de specialized Power expert/comp
Eens een kans geven aangezien in wel mijn oog heb op dit type zadel
- Infinito GB
- Forum-lid
Net besteld bij Futurum: Giro Synth mips zwart en Shimano SH-RC701 schoenen, ook in zwart.
Nu met de 15% extra korting op de schoenen.
Nu nog een nieuw Isadore zomer tenue, en dan ben ik weer net zover als voor mijn ongelukje.
Helaas voorlopig nog even paar weekjes wachten alvorens ik weer kan/mag fietsen.
Nu met de 15% extra korting op de schoenen.
Nu nog een nieuw Isadore zomer tenue, en dan ben ik weer net zover als voor mijn ongelukje.
Helaas voorlopig nog even paar weekjes wachten alvorens ik weer kan/mag fietsen.