Di2
Ja, geen enkel teken van leven. Ik ben benieuwd wat het euvel is, heb Canyon per mail gesproken, die vermoeden een losse kabel. Zou ik wel raar vinden, want heb gewoon kunnen schakelen afgelopen zondag en later die dat niks meer. Maar goed......zeg een niks......wellicht een simpel euvel.
Wat ik nou al reeds 3x heb gehad is dat mn batterij plotsklap volledig leeg is.
Zet mn fiets na een training weg, pak hem in de ochtend en de di2 is volledig dood. Ook op de junctionbox
geen enkel signaal, dat terwijl 2 dagen ervoor hij nog groen aangaf.
Zodra ik hem aan de lader hang laad ie meteen op en doet ie het vrij snel weer.
Vrij irritant wel dit.
Iemand enig idee?
Zet mn fiets na een training weg, pak hem in de ochtend en de di2 is volledig dood. Ook op de junctionbox
geen enkel signaal, dat terwijl 2 dagen ervoor hij nog groen aangaf.
Zodra ik hem aan de lader hang laad ie meteen op en doet ie het vrij snel weer.
Vrij irritant wel dit.
Iemand enig idee?
Shifter ergens tegenaan laten leunen?
Toevallig dit fenomeen afgelopen zaterdag ook meegemaakt. Aangekomen bij een toertocht blijkt de batterij volledig leeg te zijn. Alles moeten doen op één verzet.
De technische ondersteuning ter plaatse zei dat het wellicht is ontstaan met het vervoer op de fietsdrager. Het lijkt me sterk eerlijk gezegd.
De technische ondersteuning ter plaatse zei dat het wellicht is ontstaan met het vervoer op de fietsdrager. Het lijkt me sterk eerlijk gezegd.
Zoals ik een paar posts terug zei zijn er wel meer batterijproblemen als je via de muur oplaad. Gewoon via de pc laden is veel beter voor een di2 batterij.
Laatst gewijzigd door NoChain op 17 okt 2018 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe kun je via een muur opladen?