Kickr Core
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb hem sinds 18 september, bij Coolblue besteld. Had tijd geleden op die site aangegeven dat ik op de hoogte gehouden wou worden qua voorraad, daarom er redelijk snel bij...
Bevalt overigens prima. Wel jammer dat ie geen cadans weergeeft..
Bevalt overigens prima. Wel jammer dat ie geen cadans weergeeft..
Waarop weergeeft? Scherm,je gps apparaat.Maar heb je wel een cadans sensor gemonteerd?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik hoop dat je gelijk hebt . Krijg zojuist een mail van Futurumshop dat hij in plaats van week 44 pas in week 47 kan worden geleverd.
Die mail kreeg ik ook Ik heb toen gebeld met ze om te kijken hoe lang dit nog ging duren. Ze konden uitzoeken hoeveel er nog voor mij waren. Ze leveren er ongeveer 20 per week uit, ik was toen nr. 28 op de lijst. Vorige week uiteindelijk ontvangen, dus ze komen wel. Het lijkt wel de iphone onder de fietstrainers
Beste collega-wielerliefhebbers,
ik zit in een dilemma & ik had gewoon graag jullie mening eens gehoord.
Ik rijd momenteel met de wahoo kickr (snap) maar wil de upgrade wagen naar een direct drive trainer. aangezien ik tevreden ben van wahoo, kom ik bij de volgende trainers uit:
- wahoo kickr core
- wahoo kickr 2018
De Core lijkt mij prijs/kwaliteit een zeer goede aankoop, zeker aangezien ik al beschik over een cadansmeter & cassette - dit levert mij dus geen meerkost op (aangezien deze niet geïntegreerd zitten in de core.
MAAR op de wahoo kickr 2018 heb ik een korting van €160 waardoor ik deze kan aanschaffen voor €1040 (ipv €1200).
Volgende afwegingen moet ik dus maken: geluidsverschil? core iets hogere tonen of toch zo goed als even geruisloos? hoger rijcomfort door zwaarder vliegwiel bij de kickr of verwaarloosbaar?
Wat zouden jullie doen?!
ik zit in een dilemma & ik had gewoon graag jullie mening eens gehoord.
Ik rijd momenteel met de wahoo kickr (snap) maar wil de upgrade wagen naar een direct drive trainer. aangezien ik tevreden ben van wahoo, kom ik bij de volgende trainers uit:
- wahoo kickr core
- wahoo kickr 2018
De Core lijkt mij prijs/kwaliteit een zeer goede aankoop, zeker aangezien ik al beschik over een cadansmeter & cassette - dit levert mij dus geen meerkost op (aangezien deze niet geïntegreerd zitten in de core.
MAAR op de wahoo kickr 2018 heb ik een korting van €160 waardoor ik deze kan aanschaffen voor €1040 (ipv €1200).
Volgende afwegingen moet ik dus maken: geluidsverschil? core iets hogere tonen of toch zo goed als even geruisloos? hoger rijcomfort door zwaarder vliegwiel bij de kickr of verwaarloosbaar?
Wat zouden jullie doen?!
It's just a hill - Get over it
Ondertussen heb ik gekozen voor de kickr core, die ik sinds gisteren in huis heb. Echter stel ik mij de vraag of mijn vliegwiel wel goed werkt. Op elk filmpje zie ik dat wanneer mn stopt met trappen, het vliegwiel rustig uitbolt. Bij mij stopt deze snel, precies of er zit een rem tegen! Ik heb dit ook geprobeerd wanneer de core niet aangesloten is op stroom en dus geen weerstand zou mogen hebben, correct?
Terugsturen naar futurum of kan ik dit probleem zelf verhelpen?
[youtube]https://youtu.be/sAe6kemWKLo[/youtube]
Terugsturen naar futurum of kan ik dit probleem zelf verhelpen?
[youtube]https://youtu.be/sAe6kemWKLo[/youtube]
It's just a hill - Get over it