Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Ik ben begonnen aan een training plan. Eind datum is blijkbaar 31-12. Nu merk ik dat ik best vaak per week moet trainen om dat te bereiken. Aangezien ik graag ook buiten blijf door fietsen, wil ik graag de einddatum wat oprekken, zodat ik wat meer tijd heb voor trainingen, is dit mogelijk, of verandert er niets aan trainingen per week?
Toen je het trainingplan selecteerde is je gevraagd om de einddatum te kiezen. Mogelijk heb je daar snel overheen geklikt.Bospaadje schreef: ↑11 okt 2018 22:50 Ik ben begonnen aan een training plan. Eind datum is blijkbaar 31-12. Nu merk ik dat ik best vaak per week moet trainen om dat te bereiken. Aangezien ik graag ook buiten blijf door fietsen, wil ik graag de einddatum wat oprekken, zodat ik wat meer tijd heb voor trainingen, is dit mogelijk, of verandert er niets aan trainingen per week?
Als de 31-12 al het maximale is, dan is dat het.
Zoniet, dan zit er nog rek op en is van zelfsprekend de intensiteit per week ook lager
Dat heeft toch vooral invloed op wanneer het programma start en niet zozeer op de intensiteit?
Volgens mij kan je in die programma's aangeven dat je bepaalde onderdelen 'buiten hebt gedaan' (door de 'I did it' knop geloof ik). Ook als je dan niet precies dat onderdeel hebt gedaan, lijkt het mij wel de handigste manier om wel het programma te blijven volgen.
Alleen maar luxe dat je lekker buiten kan blijen fietsen toch, gewoon niet alle trainingen in Zwift afronden en vanaf 1/1 gewoon weer een nieuw programma starten.
Volgens mij kan je in die programma's aangeven dat je bepaalde onderdelen 'buiten hebt gedaan' (door de 'I did it' knop geloof ik). Ook als je dan niet precies dat onderdeel hebt gedaan, lijkt het mij wel de handigste manier om wel het programma te blijven volgen.
Alleen maar luxe dat je lekker buiten kan blijen fietsen toch, gewoon niet alle trainingen in Zwift afronden en vanaf 1/1 gewoon weer een nieuw programma starten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alles koppelen aan Watopia zou inderdaad meest fijne optie zijn.
Ik wil zelf kunnen kiezen waar ik wil fietsen zonder dat ik de worldhack toe hoef te passen.
Ik wil zelf kunnen kiezen waar ik wil fietsen zonder dat ik de worldhack toe hoef te passen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Ze moeten deze winter toch wel komen met een world hack of meer uitbreidingen. 2 x per jaar een uitbreiding is wel wat karig vind ik zelf.
Je kan dat hoor kiezen in welk deel je wil starten, los van de zwift kalender.
https://zwiftinsider.com/world-tag/
Ik denk dat ook de voornaamste reden is dat ze je niet de vrije keuze geven. Het sterke punt van Zwift is juist dat je met veel mensen op het parcours zit, en iid verdwijnt dat als je de world hack gebruikt. Als je ergens vrijwel alleen rondcrosst is dat ook niet aantrekkelijk. Misschien dat als het geen hack meer is, maar een vrije keuze dat de drukte wat gespreid wordt, waardoor er op alle parcoursen toch nog genoeg volk rondrijdt.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731