Puck Moonen
Op dit moment is Moonen het belangrijkste commerciële gezicht van de ploeg. Ik weet niet hoe goed juffrouw VDB fietst maar met het aantrekken van de dochter van een zwart schaap dat desalniettemin uitgroeide tot een soort halfgod doet Lotto-Soudal nog een commercieel interessante stap. In dat opzicht zeer zeker concurrentie.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Puck is er misschien -in de eerste plaats voor Nederland. De dochter van VDB zal dan meer gericht zijn op België. Dat laatste lijkt me logisch, gezien VDB door velen nog steeds op (virtuele) handen wordt gedragen. Je moet maar eens kijken welke impact het nummer Ploegsteert van "Het zesde Metaal" heeft op Vlaanderen.
Of men dat nu graag heeft of niet, bij ons worden renners en oud-renners op handen gedragen. Ook indien ze een doping verleden hebben. Je kan daar in het lang en in het breed over discussiëren, het is zo.
Of men dat nu graag heeft of niet, bij ons worden renners en oud-renners op handen gedragen. Ook indien ze een doping verleden hebben. Je kan daar in het lang en in het breed over discussiëren, het is zo.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Maar Pantani, dat was toch ook gewoon een figuur. Met dat characteristieke hoofd en manier van aanvallen/rijden. En in Nederland kijken we toch vooral weg van doping. We hemelen misschien niet zo zeer de renners op die gepakt hebben. Maar we verdenken degene die niet bekend hebben er nauwelijks van.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Wat lees ik hier allemaal! Qua overdrijven kan dit wel tellen.
Ik was zelf in Mallorca voor de Sporza fietsvakantie.
In het programma reed de A groep ritten tot 140 km, B groep tot 120 km. Daarnaast had je nog C en D groep. Nergens werd gezegd of voorop gesteld dat de A groep de prof ploeg zou zijn.
Door het slechte weer op donderdag en vrijdag deed Kortweg Fietsvakanties, samen met Neckermann organisator van het evenement, een herschikking, waardoor op zaterdag A en B dezelfde rit van 153 km hebben gereden met zowel Cap Formentor als Sa Calobra en nog wat andere hellingen op het programma. (Bijna 3000 hoogtemeters).
Als bijlage Puck samen met Sammy Neyrinck (Sporza) en mijn echtgenote Linda Troyekens.
Nu ben ik geen Puck fan (ik heb niets tegen Puck persoonlijk hoor, maar al dat gedoe er omheen), dat was al duidelijk, maar als er dan toch foto's geplaatst worden dan vind ik dit echt 100 keer beter dan plaatjes overnemen van Instagram
Dat snap ik niet. De meest trouwe poster op dit topic en geen fan van het gedoe er om heen?