Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
-
- Forum-lid
zelfde probleem had ik ook afgelopen weekend.
van private afhalen was de truc, daarna verschenen ze weer in de app en op de bolt.
van private afhalen was de truc, daarna verschenen ze weer in de app en op de bolt.
GPS probleem waar ik tijden last van had (opeens wegvallen, 0 snelheid ed) is 2 firmware versies geleden opgelost ofzo.
Ik fiets al tijden zonder echte bugs rond. (alleen bug dat achtergrond verlichting default aan staat is nogsteeds niet opgelost)
Ik fiets al tijden zonder echte bugs rond. (alleen bug dat achtergrond verlichting default aan staat is nogsteeds niet opgelost)
Hoe bedoel je precies? Bij mij werkt het wel zoals het moet (volgens mij)
Als je hem aanzet staat standaard de achtergrond verlichting aan.
Pas als je in het powerbutton menu gaat en daar weer uit, gaat verlichting uit.
Maakt opzich niet heel veel uit, want heb niet idee dat die achtergrondverlichting veel stroom vraagt,
Maar als ik lange rit maak dan zet ik het altijd toch even voor de zekerheid uit.
Pas als je in het powerbutton menu gaat en daar weer uit, gaat verlichting uit.
Maakt opzich niet heel veel uit, want heb niet idee dat die achtergrondverlichting veel stroom vraagt,
Maar als ik lange rit maak dan zet ik het altijd toch even voor de zekerheid uit.
-
- Forum-lid
Ik sta op het punt om een WAHOO ELEMNT BOLT te kopen via Futurumshop, maar nu twijfel ik op ik voor de combinatie met de WAHOO hartslagmeter moet gaan. Op de afbeelding lijkt dit een enorm lomp ding... heeft iemand hier ervaring mee? Werkt deze fijn en is hij ook prettig tijdens het fietsen of kan ik beter voor een andere hartslagmeter gaan?
Hobby project: www.dewielerclub.nl voor prijzen en aanbiedingen van racefietsen in NL webshops.