Wat mij opvalt is dat er redelijk wat kleur in het gamma zit.SqueeZer schreef: ↑01 okt 2018 19:26 Nieuwe site en nieuwe modellen verschenen sinds een paar dagen.
https://www.eddymerckx.com/
San Remo vind ik best wel netjes qua kleuren,
Merckx
- Lcsmet
- Forum-lid HC
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
De teamfiets van AG2R vind ik wel geslaagd zoals ie hier op de homepage van Fiets staat
-
- Forum-lid
Nog eens kijken Kiekeboe, Rotor crank en KMC ketting.
De crank, ja.
De rest van de groep niet hoor.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zal aankomende seizoen wel 12sp EPS zijn schat ik zo in.
Less is bore
-
- Forum-lid
Nou,
Na een mysterieuze reden van Merckx dat ze m'n mooie oranje metallic San Remo 76 niet meer wilden leveren nu toch eindelijk een nieuwe fiets. Het topmodel EM525 in fabriekskleur.
Ik vind het een prachtige fiets, maar in het oranje had mij toch beter gepast (hehe)
Waarom koop ik hem dan? Heul groot deel sponsoring en ik vind hem ook gewoon mooi!
Ik ben toch maar voor een Ultegra groepset gegaan omdat ik hier ervaring mee heb en de groepset ook gewoon mooi is.
Gelukkig een Rotor crank erin, want de Ultegra crank vind ik niet zo mooi bij dit frame.
Zadel staat hier nog 2cm te laag.
Over het rijden kan ik nog niks zeggen. Vorige week ontzettend hard m'n knie gestoten en de volgende ochtend gestart in een klassieker. Flink overbelast en dik en met pech uit koers. Toen griep op maandag en die is sinds vrijdag weg, maar de knie is nog niet goed. De patella heeft een flinke tik gehad.
Nu af en toe 20 minuten op de tacx. That's it.
Kan overigens niet wachten om te gaan scheuren op dit ding.
Ohja, en voor de modepolitie: inderdaad Zonda's!!! Prachtige wielen
Dit is 'm geworden:
Na een mysterieuze reden van Merckx dat ze m'n mooie oranje metallic San Remo 76 niet meer wilden leveren nu toch eindelijk een nieuwe fiets. Het topmodel EM525 in fabriekskleur.
Ik vind het een prachtige fiets, maar in het oranje had mij toch beter gepast (hehe)
Waarom koop ik hem dan? Heul groot deel sponsoring en ik vind hem ook gewoon mooi!
Ik ben toch maar voor een Ultegra groepset gegaan omdat ik hier ervaring mee heb en de groepset ook gewoon mooi is.
Gelukkig een Rotor crank erin, want de Ultegra crank vind ik niet zo mooi bij dit frame.
Zadel staat hier nog 2cm te laag.
Over het rijden kan ik nog niks zeggen. Vorige week ontzettend hard m'n knie gestoten en de volgende ochtend gestart in een klassieker. Flink overbelast en dik en met pech uit koers. Toen griep op maandag en die is sinds vrijdag weg, maar de knie is nog niet goed. De patella heeft een flinke tik gehad.
Nu af en toe 20 minuten op de tacx. That's it.
Kan overigens niet wachten om te gaan scheuren op dit ding.
Ohja, en voor de modepolitie: inderdaad Zonda's!!! Prachtige wielen
Dit is 'm geworden: