Rapha point-to-point race 27 oktober
Zwemmend het AR-kanaal over bij Nigtevecht raad ik je niet aan zonder begeleiding door een vaartuig van RWS. Vroeger was daar nog een pontje.
Maar daarna moet je direct de Vecht over zwemmen om vervolgens in de Spiegelplas terecht te komen. Die is best diep overigens. En dat moet je dan allemaal met je fiets op je nek doen. En je moet je Navigatie droog houden.
Maar daarna moet je direct de Vecht over zwemmen om vervolgens in de Spiegelplas terecht te komen. Die is best diep overigens. En dat moet je dan allemaal met je fiets op je nek doen. En je moet je Navigatie droog houden.
hun fietsen.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Waarom moet je navigatie droog blijven? Als 't regent wordt die toch ook nat? Wel eens bedacht hoe openwaterzwemmers GPS tracken?
Idee is wel aardig, maar je kunt niet teveel veldrijden/lopen, gezien de tijdslimiet. En heb ook geen regels gevonden over al dan niet over privegrond van mensen rijden (weilanden of akkers van boeren bijv.)
Idee is wel aardig, maar je kunt niet teveel veldrijden/lopen, gezien de tijdslimiet. En heb ook geen regels gevonden over al dan niet over privegrond van mensen rijden (weilanden of akkers van boeren bijv.)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Precies.. Dus de navigatie droog houden (ofwel de GPS registratie, waar 't in feite om gaat) is niet voor iedereen een issue.
En anders gewoon in zo'n mooi droogzak stoppen die openwaterzwemmers gebruiken.
En anders gewoon in zo'n mooi droogzak stoppen die openwaterzwemmers gebruiken.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Ik vind het een leuk idee, maar nu heeft iedereen ruim de tijd om een korte route uit te zoeken.
Volgens mij is het nog leuker als je 0 tot 60 minuten voor de start de eindbestemming ontvangt.
Volgens mij is het nog leuker als je 0 tot 60 minuten voor de start de eindbestemming ontvangt.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.