Stadsfietsen, de teloorgang van Gazelle.
Een slijtage onderdeel dat 15000km moet meegaan naar veel sneller stuk is, kan je best onder garantie zien.
Tenzij je natuurlijk 15000 km hebt gereden (Ik wil maar zeggen dat je veel kms moet rijden voordat een trapas stuk gaat; je mag 15000 km door iets anders vervangen dat veel is).
Walter
Tenzij je natuurlijk 15000 km hebt gereden (Ik wil maar zeggen dat je veel kms moet rijden voordat een trapas stuk gaat; je mag 15000 km door iets anders vervangen dat veel is).
Walter
Extragratis bonustip: in (studenten)steden zijn dit soort fietsen veel gewilder en dus duurder, dus zoek ook een beetje in 'de provincie'
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik hoef geen fiets voor het station maar de fiets die ik wil hebben moet stevig zijn voor mijn boodschappen.
Dinsdag weet ik meer wat de kosten zijn en of er nog meer verborgen gebreken aan het daglicht komen.
Dinsdag weet ik meer wat de kosten zijn en of er nog meer verborgen gebreken aan het daglicht komen.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Mijn fiets was nog niet klaar omdat ze de trapas niet geleverd hadden, nou word het woensdag of donderdag voor dat die klaar is.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Thanx voor de update, ik was al benieuwd hoe het er mee stond.
- alliance_0
- Forum-lid
Ach Sweety houdt ons graag op de hoogte van haar wel en vooral wee!
- Sweety2008
- Forum-lid
Oké oké, laat alleen dit nog weten, mijn fiets is terug.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Het lijkt wel alsof er niks aan gedaan is de fiets trapt nog even zwaar als voorheen en hij heeft nog steeds het knackgeluid. Niet altijd maar toch is het te horen.
Schijnt een maandagsmodel te zijn.
Schijnt een maandagsmodel te zijn.
Ghost Nivolet 6LC
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Het zwaar trappen van een stadsfiets, kan ook prima liggen aan de geometrie. Zadel lekker lui en ver naar achteren. Biomechanisch klopt er dan geen jota meer van. Dan voelt het als zwaar trappen. Maar is steeds minder een issue door de opmars van de electrische fiets.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- Sweety2008
- Forum-lid
Net nog even naar het dorp gefietst en ja hoor het knackgeluid is terug.
Fiets was ook niet zwaar beladen of zo ik moest alleen even een rouwkaart kopen en ben dan weer teruggefietst. Eerlijk gezegd heb ik geen zin om weer naar de fietsenmaker te gaan ze zien me aankomen
Mijn man zegt da moet ik maar mee leven er is even niks aan te doen.
Fiets was ook niet zwaar beladen of zo ik moest alleen even een rouwkaart kopen en ben dan weer teruggefietst. Eerlijk gezegd heb ik geen zin om weer naar de fietsenmaker te gaan ze zien me aankomen
Mijn man zegt da moet ik maar mee leven er is even niks aan te doen.
Ghost Nivolet 6LC