Gewoon zien dat de (bruis)tabletten 450 mg Magnesium bevatten, dit is vrij hoog gedoseerd en zal je in de meeste combinatiepreparaten niet halen.
Dan gewoon 1 per dag innemen (bvb. 's avonds) en na een 2 tal weken ben je van je krampen af ALS deze voortkomen uit een tekort van magnesium.
Verder geen angst hebben: magnesium is helemaal niet schadelijk, zeker niet voor een mens die sport (mensen met een renale functie van 33% of minder niet meegerekend).
En over Schuessler zouten ga ik me maar niet uitspreken ...
Daar zou ik niet op rekenen.
Magnesium
- plantagenet
- Forum-lid
[quote="fiedoo"]Goede bronnen:
Bruine rijst, sojabonen, noten, biergist, volkorenproducten, pure chocolade, peulvruchten.[/quote]
Biergist.....ik wist het ik wist het
Ik lees dat Magnesium dus ook nog wel kan helpen bij rustloze benen. Daar heb ik soms ook last van, dus ik ga maar eens wat supplementen uitproberen.
Bruine rijst, sojabonen, noten, biergist, volkorenproducten, pure chocolade, peulvruchten.[/quote]
Biergist.....ik wist het ik wist het
Ik lees dat Magnesium dus ook nog wel kan helpen bij rustloze benen. Daar heb ik soms ook last van, dus ik ga maar eens wat supplementen uitproberen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Zelf gebruik ik Revitalose Sport magnesium. Deze bruistabletten bevatten niet alleen magnesium maar ook 7 vitaminen, foliumzuur en dextrose. Dit spul komt uit Belgie en is in Nederland alleen te koop bij All Sports Energy. Ik heb deze tip gekregen van een verzorger van voetbalclub Willem 2. Dit is de link naar de webshop www,allsportsenergy.nl
Ronny