Cervélo
-
- Forum-lid
Een beetje flex in een stuur is juist erg prettig, breken niet. Zonder flex rijdt een fiets erg beroerd.
-
- Forum-lid HC
Rij zelf ook met een stalen frame, maar een stalen stuur lijkt me dan weer onnodig zwaar. Mijn andere fiets heeft een alu frame en vind ik eigenlijk al te stijf/stuiterig.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een gedrocht is dat stuur geworden zeg. Typisch gevalletje ‘ik wil anders zijn’, waarbij er totaal niet gekeken wordt naar de praktische bruikbaarheid.
Benieuwd of Tom D hier heel blij mee is.
Benieuwd of Tom D hier heel blij mee is.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Over welk stuur heb je het nu??
Ik denk dat daniel het heeft over de nieuwe S5. Maakt gebruik van een “wishbone” stuurpen (Y-vorm). Gewoon gestolen van het model van Simplon, wat inderdaad ook heel lelijk is. Maar wel een betaalbare “budget superbike” vergeleken met de Cervélo.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Yep, nieuw S5. Afschuwelijk lelijk.
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb sinds begin van het jaar een R3 (fijne fiets), maar die chainstayprotector laat telkens los. De eerste zat zelfs tegen het binnenblad aan. De FM heeft er een nieuwe opgeplakt, maar ook deze is weer los aan het laten waardoor er water/vuil onder kan komen. Het zal wel aan de constructie van die protector liggen, deze is nl. voorgevormd en als hij dan iets verkeerd zit gaat hij natuurlijk werken.
Iemand dezelfde ervaring en hoe is dat opgelost?
Iemand dezelfde ervaring en hoe is dat opgelost?
I Am SpeCiAliZed