ThanksIk dacht eerst dat ik de enige was
Canyon
Bij mijn Endurace CF heb ik ook een niet perfecte passing. Dat is alleen wel met een Wahoo kickr core. De chainstay loopt vrij schuin waardoor de kickr hier tegenaan drukt. Heeft al gezorgd voor wat lakschade. Ben nu aan het bedenken of ik de kickr retour stuur of dat ik de Dremel er even tegenaan houd.Pvanrun schreef: ↑09 nov 2018 20:32 Is er iemand die een tacx spider team gebruikt voor zijn canyon endurace of ultimate. Ik vind de passing van de vork in de klem niet perfect. Waarschijnlijk omdat de drop-outs niet zo standaard zijn. Ervaringen? Ik denk dat ik nieuwe bussen ga maken die wel mooi passen.
Iemand een idee wat er met het sponsor programma (wedstrijdlicentie = korting) is gebeurd? De links (ook andere talen) komen uit op een 404 pagina. De originele link via de footer is weggehaald. Zouden ze het vernieuwen of ermee stoppen?
-
- Forum-lid
Longtime lurker, maar nu toch maar eens een account gemaakt.
Op zoek naar fiets n+1.
Iemand nog een idee waarom de Grail AL 7.0 zoveel duurder is dan de 6.0? Enige verschil dat ik vind is de groepset & ketting (i.e. 400 gram verschil)?
Weinig verschil voor EUR 300? Of mis ik iets?
ps. Mooie levertijden trouwens - 105 L staat op maart/april.
Op zoek naar fiets n+1.
Iemand nog een idee waarom de Grail AL 7.0 zoveel duurder is dan de 6.0? Enige verschil dat ik vind is de groepset & ketting (i.e. 400 gram verschil)?
Weinig verschil voor EUR 300? Of mis ik iets?
ps. Mooie levertijden trouwens - 105 L staat op maart/april.
Ik heb ook naar de nieuwe Grails zitten kijken. Het prijsverschil tussen de 7.0 en 6.0 zit hem in enerzijds de groepset (2x10 Tiagra tegen 2x11 105) en de 7.0 heeft hydraulische schijfremmen.
Als je de 7.0 in een L wil is hij al leverbaar eind januari, tenminste in het zilver. Wil je hem in olijf (wat trouwens echt een briljant mooie kleur is) is de levertijd begin maart.
Als je de 7.0 in een L wil is hij al leverbaar eind januari, tenminste in het zilver. Wil je hem in olijf (wat trouwens echt een briljant mooie kleur is) is de levertijd begin maart.
-
- Forum-lid
Dank je. 6.0 is ook hydraulisch. Tiagra hydraulisch komt goed uit testen.EmileT83 schreef: ↑14 nov 2018 09:58 Ik heb ook naar de nieuwe Grails zitten kijken. Het prijsverschil tussen de 7.0 en 6.0 zit hem in enerzijds de groepset (2x10 Tiagra tegen 2x11 105) en de 7.0 heeft hydraulische schijfremmen.
Hydraulisch en brede banden kunnen slikken zijn eigenlijk mijn enige eisen (en verschillen tov mijn gewone/zomer fiets) voor een winter/gravel fiets.