Parijs Roubaix challenge 2019
alles kan maar lijkt me toch niet waarschijnlijk. langs de kant heb ik alleen maar mensen met lekke banden gezien, nog nooit een kapot frame... bij de eerste strook denk je dat alles breekt, maar uiteindelijk valt dat reuze mee blijkbaar.
Waarom is dat zo vreemd.
In de Vlaamse Ardennen zoeken veel renners (incl de westrijdrijders) ook de gootjes op.
Op de komende stroken heb je die mogelijkheid misschien niet en dan is er nog tijd genoeg om het op de "echte manier" te doen.
In de Vlaamse Ardennen zoeken veel renners (incl de westrijdrijders) ook de gootjes op.
Op de komende stroken heb je die mogelijkheid misschien niet en dan is er nog tijd genoeg om het op de "echte manier" te doen.
Ik snap dat je naast de kasseien gaat rijden in een wedstrijd of als je er woont, dan weet je wel hoe het voelt, maar als je juist naar Roubaix gaat om er te fietsen, dan moet je ook echt wel over de kasseien !Anders had je toh net zo goed thuis kunnen blijven?
Net als dat je in de alpen maar om de berg heen fiets, want wie weet komt er straks een berg waar je niet omheen kan, dan is er tijd genoeg om het op de echte manier te doen
Net als dat je in de alpen maar om de berg heen fiets, want wie weet komt er straks een berg waar je niet omheen kan, dan is er tijd genoeg om het op de echte manier te doen
Ik ben er ook bij volgend jaar voor de 145km.
Wel met de MTB deze keer nadat ik dit jaar mijn fietskader gebroken heb op de kasseien
Wel met de MTB deze keer nadat ik dit jaar mijn fietskader gebroken heb op de kasseien
-
- Forum-lid
Minimaal: de balhoofdlagers moesten vervangen worden. Kostte 3 of 4 tientjes geloof ik. Mijn lijf had minder schade. Was erg blij met mijn MTB-handschoenen met lange vingers.