Het grote woon-werk topic
De kortste route naar mijn werk is ca 23 km, maar dan moet ik door 3 dorpen en heb dan meer dan 6 km klinker-bestrating en voor een deel slechte smalle fietspaden.
Om dit allemaal te vermijden wordt het gauw zo'n 28 km enkele reis.
Als ik tijd heb plak ik er regelmatig wat kilometertjes aan vast.
Dus ja het is te doen 30 km. Maar veel hangt af van je eigen mogelijkheden en conditie, maar goed ik ben ook de jongste niet meer.
En ..... als het even kan fiets ik elke dag!
Om dit allemaal te vermijden wordt het gauw zo'n 28 km enkele reis.
Als ik tijd heb plak ik er regelmatig wat kilometertjes aan vast.
Dus ja het is te doen 30 km. Maar veel hangt af van je eigen mogelijkheden en conditie, maar goed ik ben ook de jongste niet meer.
En ..... als het even kan fiets ik elke dag!
Bianchi Intenso
Koppie Coppi
Koppie Coppi
-
- Forum-lid
- Contact
Nog waaghalsen die komende week met de fiets durven? Het is alweer autoruitkrabweer ( @jepickx ? )
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik heb het luxeprobleem dat ik hier nooit over na hoef te denken. Ik heb geen auto, en openbaar vervoer naar mijn werkplek is er niet.
Dus fietsen, en heel af en toe te voet
Dus fietsen, en heel af en toe te voet
-
- Forum-lid
Komende week ziet er uit als prima fietsweer. Fris, maar droog. Eventueel dinsdagavond sneeuw, maar dan ben ik sowieso al wel thuis.
Mijn Strava
Morgen moet ik een (net gebakken) appeltaart meenemen, dus dan ga ik met de auto.
Gezien de weinige neerslag komende week is de kans groot dat ik drie van de vier resterende dagen met de fiets ga. Helaas heb ik dit weekend alleen geen tijd gehad om de winterset er dit weekend onder te leggen...
Gezien de weinige neerslag komende week is de kans groot dat ik drie van de vier resterende dagen met de fiets ga. Helaas heb ik dit weekend alleen geen tijd gehad om de winterset er dit weekend onder te leggen...
-
- Forum-lid
Hier (iets ten zuiden van Groningen) was het prima fietsweer. Het leek er vanmorgen even op dat het zou gaan regenen, maar het bleef bij een paar spettertjes. Morgen weer lekker. Ook al mag de wind wel wat minder.
Mijn Strava
- plantagenet
- Forum-lid
Gelukkig droog inderdaad. Met NO5 is het 's ochtends een eitje, maar 's middags wel wat pittiger https://www.strava.com/activities/1973810363
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Zo pittig had ik het net vanmiddag gelukkig in de rug