Fons bikes
-
- Forum-lid HC
Kan je het hier posten? Ik kan het niet bekijken omdat ik geen twitter heb.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, leuk twitter-voer voor op de zondagmiddag.janneke.cj schreef: ↑18 nov 2018 15:03 Wie nog benieuwd is naar het vervolg van dit verhaal: Fons-eigenaar Jos zit sinds 2 dagen op Twitter en geeft zijn versie. https://twitter.com/Jos49932101/with_replies
(En zie pb)
Less is bore
Is de tweet weggehaald? Ik kom niet verder dan de startpagina binnen Twitter.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Rose heeft met een aan zekerheid grenzend vermoeden een zakelijke connectie (of gehad) met Fons. Dat is voor een deel haar verdienmodel. Dikke prima, maar beetje openheid zou wel handig zijn.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lijkt erop alsof hij zich er bewust voor op twitter heeft begeven en zelf de boel weer aanwakkert. Slecht nieuws is ook nieuws zal het motto wel zijn.
Less is bore
Blijkbaar vonden ze het bij Fons op de vrimibo na een paar biertjes tijd voor een tegenoffensief. Vandaag op Facebook ook opeens een nietszeggende reactie van Fons Bikes op een bericht dat ik zes weken geleden postte.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Rose (een forumlid nota bene) viel mij redelijk hard aan.daniel1975 schreef: ↑18 nov 2018 16:39 Rose heeft met een aan zekerheid grenzend vermoeden een zakelijke connectie (of gehad) met Fons. Dat is voor een deel haar verdienmodel. Dikke prima, maar beetje openheid zou wel handig zijn.
Als je (Rose) echter "zomaar" een fietstrui weggeeft aan volgers van je blog als ze maar een bepaalde code, die Rose hen geeft, invult bij de bestelling van een "Fons" dan weet ik het wel.
Er is niemand die zomaar gratis een fietstrui weggeeft als je een bepaald product koopt.
Ergens in dit topic staat een getuigenis van iemand die het verdienmodel van 10% per verkochte fiets uit de doeken deed.
Rose zal dat niet zo graag lezen maar of je je blog dan nog objectief mag noemen is maar de vraag.
https://stoerevrouwensporten.nl/vrouwen ... ons-bikes/
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Plots ben ik een zekere "Bart".
Om maar te zeggen dat deze bete meneer dingen ziet die er niet zijn.
Oeps, als ik het goed heb staat het ganse Fons verhaal er vol van "dingen die er niet zijn".
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend