denk dat het hierover ging:
Waar zijn ze toch gebleven?
Geweldig, ik heb me een half uur goed vermaakt met de nieuwe avonturen van Nova....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waar is Rose gebleven?
Less is bore
Ja , ik ook , geweldig !! Nog steeds die ketting ..roest , geen smering etc , etc
-
- Forum-lid
Daar ging weer twee uur van mijn leven die ik niet meer terug krijg...
Nova is tot nu toe het enige forumlid die het voor elkaar heeft gekregen in mijn negeer-lijstje te komen (best een prestatie), waardoor ik zijn posts toch al niet meer zag. Niet gemerkt dat hij vertrokken was dus...
En dan -divo-, onze dierenpoes stemmer. Ook al verdwenen!
En dan -divo-, onze dierenpoes stemmer. Ook al verdwenen!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Havana zal toch wel een andere nick hebben aangemaakt? Kan me niet voorstellen dat als iemand bijna altijd online is niet meer komt meelezen.
Boswielrenner, de personificatie van het begrip "mamil", mis ik persoonlijk.
Kerel kocht altijd de duurste spullen, en maakte er naar mijn weten niet of nauwelijks gebruik van. Kon wel genieten van zijn posts in het wat heb je laatst gekocht topic. Vreemd dat hij hier nog niet is genoemd.
Kerel kocht altijd de duurste spullen, en maakte er naar mijn weten niet of nauwelijks gebruik van. Kon wel genieten van zijn posts in het wat heb je laatst gekocht topic. Vreemd dat hij hier nog niet is genoemd.
- Supergrover
- Forum-lid HC
die post toch nog regelmatig of loop ik hopeloos achter??Stoffa schreef: ↑19 nov 2018 21:26 Boswielrenner, de personificatie van het begrip "mamil", mis ik persoonlijk.