Ook geen gender neutrale?
Fons bikes
En ze gaan niet aan andere modellen racefietsen doen. Tenslotte hebben ze genoeg verschillende kleurtjes en één geometrie is toch meer dan voldoende voor die vrouwtjes met teveel geld en de behoefte aan een uitdaging, die hun doelgroep zijn...daniel1975 schreef: ↑20 nov 2018 16:52 Woehooeee, er komt ook een mountainbike!! Ik kijk nu al uit naar het marketinggezwam wat daar bij komt kijken
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- janneke.cj
- Forum-lid
- Contact
...
Laatst gewijzigd door janneke.cj op 10 dec 2018 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Snap ik! Kan 't me echt niet meer heugen waar..janneke.cj schreef: ↑21 nov 2018 00:12Probeer het je nog eens te herinneren als je wilt? Ik wil toch wel graag weten waar dit zo wordt gezegd. Ik vind het nogal een beschuldiging namelijk.
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Oeps, een "namaak" Fons.Jaap Telder schreef: ↑01 dec 2018 14:06 Voor de liefhebbers, kwam ik weer tegen:
https://www.alibaba.com/product-detail/ ... ASQ8e9&s=p
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Chinese namaak is alleen weggelegd voor de groten der fietswereld
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een goede spindoctor zou ze meer van pas komen denk ik.....
Less is bore
Even een balletje breed leggen...
Is dit een voorbeeld van hetzelfde, of is dit frame echt door de ontwerper ontworpen?
Is dit een voorbeeld van hetzelfde, of is dit frame echt door de ontwerper ontworpen?
https://americaneagle.online/nl/product/atlanta-2-0-nl/
"Carbon 29” hardtail frame, ontworpen door Bart Brentjens"
Het merk komt op mij in ieder geval sympathiek over. Ik zag pas ook al dat het merk voortgezet wordt. Gestart door een oud-medewerker van Veltec en door Bart Brentjens, dat zijn mensen met geschiedenis met dit merk. Als het inderdaad zelf ontworpen is dan is het een mooie doorstart.
Er blijft meer over van American Eagle dan van Concorde. Dat is nu niet meer dan een stickermerk voor Sensa/Intersense
Er blijft meer over van American Eagle dan van Concorde. Dat is nu niet meer dan een stickermerk voor Sensa/Intersense
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zou Bart dan ook een heel veel **logen en **peuten in dienst hebben om het frame te ontwikkelen?
Less is bore
Het lijkt zonde om dat in dit topic te bespreken.
Dit (klik) ziet er in ieder geval geloofwaardiger uit. Even naar beneden scrollen.
Dit (klik) ziet er in ieder geval geloofwaardiger uit. Even naar beneden scrollen.