Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Eigenlijk kun je alleen voor kleding goed deals scoren. En dat is niet zo heel gek, want op kleding zit enorm veel marge dus die kun je eenvoudig nog wat terugschroeven als het volume dan maar stijgt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar ook de echt interessante merken en items ook weer niet eigenlijk. Serieuze winterjacks of broeken bjiv.
Less is bore
euuh alleen kledij?
de Wahoo Kickr Snap voor €399. Nu bij Futurum en Coolblue (tijdens black friday)
Andere webshops bijna allemaal €549.
Ik vond dit toch een goede aanbieding. Wil eens een smart trainer proberen, maar niet onmiddellijk de hoofdprijs betalen. Als het me bevalt, volgend jaar misschien een direct drive kopen.
de Wahoo Kickr Snap voor €399. Nu bij Futurum en Coolblue (tijdens black friday)
Andere webshops bijna allemaal €549.
Ik vond dit toch een goede aanbieding. Wil eens een smart trainer proberen, maar niet onmiddellijk de hoofdprijs betalen. Als het me bevalt, volgend jaar misschien een direct drive kopen.
Dat zijn wel echt uitzonderingen. Het gros zijn producten die niemand wil, in maten en kleuren die niemand wil. Of modellen die einde levensduur zijn zoals de Tacx Neo v1 of de GP4000S2 band.
Overigens zou ik die Kickr Snap nooit kopen als je maar voor iets meer een Flux v1 hebt.
Overigens zou ik die Kickr Snap nooit kopen als je maar voor iets meer een Flux v1 hebt.
- Infinito GB
- Forum-lid
In de black friday sale bij Isadore een setje Echelon broek en shirt besteld in het zwart. Ook nog een setje sokken erbij. Scheelt toch aanzienlijk bedrag met de normale prijs.
Via de eigen site van Castelli een Sorpasso 2 wind tight. Normaal 200 euro nu 130 incl. verzenden. Bij andere aanbieders in de aanbieding voor 160 euro (Black Friday) en 150 euro Hopmans. Maar die prijs van Castelli zelf is dus wel een goede BF-deal.
Nu eens kijken of deze broek echt wintervast is zodat ik een niet zo fijn passende maar wel superwarme Gonso-broek eruit kan wippen.
Nu eens kijken of deze broek echt wintervast is zodat ik een niet zo fijn passende maar wel superwarme Gonso-broek eruit kan wippen.
Ride bikes, not tanks!
Er zijn echt wel leuke aanbiedingen te vinden, maar ook wel gekke dingen. Afgelopen week bij Futurum een paar Northwave Raptor GTX gekocht. Kwamen, na aftrek van de 20 euro code op €130. Donderdag stond de prijs ineens weer op €190 en nu zijn ze in de aanbieding voor €160. Ik ben blij dat ik op tijd heb toegeslagen.
-
- Forum-lid HC
Black Friday dit jaar valt echt tegen. Er zijn meer bedrijven die mee doen en in de breedte zijn er meer aanbiedingen, maar de échte koopjes heb ik nog niet gezien. Meeste artikelen kon je de afgelopen maanden in de outlet goedkoper oppikken dan deze week met Black Friday.
Voorbeeldje Conti GP4K voor €34,95 terwijl je die het hele jaar door voor €32.50 kunt scoren. Nu is dat nog maar een klein bedrag, maar ik zag dat (zelfs) Coolblue de boel ook alweer loopt te flessen met BF-stunt-deals terwijl de TV's ruim een week geleden nog €100 goedkoper waren.
Wat is dat toch met Nederlandse winkels als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Amerika en ook onze Oosterburen (in Duitsland heeft MediaMarkt bijvoorbeeld wel échte prijsknallers)?
Voorbeeldje Conti GP4K voor €34,95 terwijl je die het hele jaar door voor €32.50 kunt scoren. Nu is dat nog maar een klein bedrag, maar ik zag dat (zelfs) Coolblue de boel ook alweer loopt te flessen met BF-stunt-deals terwijl de TV's ruim een week geleden nog €100 goedkoper waren.
Wat is dat toch met Nederlandse winkels als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Amerika en ook onze Oosterburen (in Duitsland heeft MediaMarkt bijvoorbeeld wel échte prijsknallers)?
- alliance_0
- Forum-lid
Dit is dus de vaak gebruikte werkwijze voor BF aanbiedingen.klaastuin schreef: ↑23 nov 2018 14:34 Er zijn echt wel leuke aanbiedingen te vinden, maar ook wel gekke dingen. Afgelopen week bij Futurum een paar Northwave Raptor GTX gekocht. Kwamen, na aftrek van de 20 euro code op €130. Donderdag stond de prijs ineens weer op €190 en nu zijn ze in de aanbieding voor €160. Ik ben blij dat ik op tijd heb toegeslagen.
Ze "vergeten" dat Nederlanders niet gek zijn. In de media ging het laatste dagen ook vooral over nepaanbiedingen en misleiding.
Ik heb vandaag 3 Ubiquiti AP's gekocht met wel 3€ korting per stuk.
Ik heb vandaag 3 Ubiquiti AP's gekocht met wel 3€ korting per stuk.