Wat heb jij voor het laatst gekocht?
PlanetX is één van de weinig shops die echt goede aanbiedingen heeft. Bijv. de Space Chicken is ook wel heel aantrekkelijk geprijsd.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Geen Black Friday aankopen voor de fiets hier.
De week wel een paar serieuze aankopen voor de geluidsinstallatie; upgrades tbv de luidsprekers, zoals betere spikes/dempers, luidsprekerkabelset en een paar "bridge cables" ter vervanging van de jumpers.
De week wel een paar serieuze aankopen voor de geluidsinstallatie; upgrades tbv de luidsprekers, zoals betere spikes/dempers, luidsprekerkabelset en een paar "bridge cables" ter vervanging van de jumpers.
Ha, dan ben je mij al helemaal kwijt. Bij een kabelset heb ik wel een idee, maar de rest..Wiliertoerist schreef: ↑23 nov 2018 23:55 Geen Black Friday aankopen voor de fiets hier.
Veel plezier er mee!
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Sonos, en niks anders hier Maar dat zal wel vloeken in de kerk zijn voor audiofielen
Het ging niet om fietsschoenen (die kennis heeft niet eens een racefiets o.i.d.)
Het ging mij om de moraal van het verhaal.
Veel mensen kikken op spectaculaire kortingen maar beseffen onvoldoende dat als ze het artikel niet echt nodig hebben of zonder die korting het zeker voorlopig niet zouden hebben gekocht dat ze het geld voor de aankoop over de balk hebben gegooid.
-
- Forum-lid HC
Voor mij ook serieus geïnvesteerd in de geluidsinstallatie. Ook een beetje vloeken voor de echte audiofielen. Nieuwe Denon 7.2 receiver voor mijn 5.1 speaker set.Wiliertoerist schreef: ↑23 nov 2018 23:55 Geen Black Friday aankopen voor de fiets hier.
-
- Forum-lid
Dikke speaker kabel van de gamma voldoet ook. Het is maar net wat je wil geloven of horen.
- daniel1975
- Forum-lid HC