Vul in bovenstaande beschrijving ieder snobistisch audio merk in met voorop idioten die veel geld aan elfjes kabels uitgeven.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Een Torm T7 jersey en Assos iJ.Tiburu4 jack.
Onlangs naar alle tevredenheid ook al een iJ.Habu5 gekocht, maar kon hem voor die prijs niet laten liggen (nieuws tweedehands en een dorpje verderop).
Onlangs naar alle tevredenheid ook al een iJ.Habu5 gekocht, maar kon hem voor die prijs niet laten liggen (nieuws tweedehands en een dorpje verderop).
Ik vind Sonos zeer vergelijkbaar met Bose alleen heb ik er nog nooit één van binnen gezien. Mijn schoonouders hebben zo'n enkele speaker en die klinkt eigenlijk prima. je moet zoiets dan niet vergelijken met een dure stereo installatie maar met een draagbare radio in de hoek van de kamer. Dan wint de Sonos met gemak.
Een vriend van mij heeft door heel zijn huis van die draadloze Bose speakers en als je gewoon overal in je huis een lekker muziekje wilt horen is dat ook een goede keuze. Je moet dergelijke systemen ook niet alleen afreken op geluidskwaliteit maar vooral op gebruiksgemak en de signaalkwaliteit van het draadloze gebeuren. En wat dat wat dat betreft zijn het beide allemansvrienden die gewoon prima doen wat ze moeten doen alleen dan een beetje duurden dan nodig. Het enige nadeel is dat het over 5 jaar oude meuk is i.p.v. "vintage", Ultergra dus.
Wil je echt vanuit je luie stoel naar een goed muziekstuk luisteren, dan gaat er nog steeds niks boven een dikke versterker en twee goede zuilen (en dat hoeft geen duizenden euro's te kosten) maar dat is niet iedereens manier van muziek luisteren.
Bij mij staat de geluidsinstallatie er vooral voor films en games en de inmiddels bijna vintage Kef eitjes en Yamaha RX-V1900 kunnen nog prima mee tegenwoordig maar ondanks 17kg aan versterker moet ik toch zeggen veel moderne systemen in de klasse van Sonos en Bose toch wel aardig dicht in de buurt komen.
Nu even terug naar de fietsgerelateerde zaken:
Een Grainfather met een hoop toebehoren aangeschaft om zelf "hersteldrankjes" te kunnen maken .
Campagnolo Ultra Dork
Heb dit ook. Is een Chinees houdertje. Op Ali gekocht voor een euro of 6.RKN schreef: ↑25 nov 2018 19:03 Kwam er gisteren achter dat het houdertje voor mijn cateye lamp amper op 't aero stuurtje past
Voor een paar knaken deze op fleebay gevonden:
Eerst eens zien of het past en een beetje oogt, daarna mount even mishandelen zodat ie ook een elemnt bolt slikt (voor zo'n bedrag durf ik het er nog wel op wagen )
Op rit twee donderde mijn Garmin eruit omdat het adaptertje gekraakt was.
Heb nu online twee verschillende adapters gekocht.
Hopelijk houden deze het langer vol.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Nog een Castelli Nanoflex II bibshort.
Ism beenstukken het perfecte alternatief voor een lange winterbroek.
En ik vind de kiss zeem beter dan de progetto X2 zeem.
Ism beenstukken het perfecte alternatief voor een lange winterbroek.
En ik vind de kiss zeem beter dan de progetto X2 zeem.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Voor de lange ritten.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik weet niet wat ik hier zie. Werkelijk geen idee, dus ik ben benieuwd.
-
- Forum-lid
Sorry. Zo beter ?
- devriesman
- Forum-lid
Daar passen een heleboel bammetjes in.
Echt ideaal voor de lange ritten. Ga je geen spijt van krijgen.
Ik heb 'm ook gebruikt om camera met 70-200 mee te nemen maar dan zwabbert het ding wel de hele tijd.
Echt ideaal voor de lange ritten. Ga je geen spijt van krijgen.
Ik heb 'm ook gebruikt om camera met 70-200 mee te nemen maar dan zwabbert het ding wel de hele tijd.