a.herrebout schreef:Ik zit me ook suf te zoeken naar foto's en de film ga ik zeker ook opvragen, want ik was de eerste Nederlander dus Nederlands Kampioen geworden Daar wil ik uiteraard wel beelden van hebben...
Wat waren die Belgen sterk zeg! Op 11 ronden voor het einde met twee Belgen mee gesprongen net voor het klimmetje en vol doorgereden zonder achterom te kijken. Op 6 ronden voor het einde hadden we een minuut en toen begon ik er wel in te geloven, nog paar flinke kopbeurten gedaan om de voorsprong te houden en in de laatste ronde ging een van de Belgen er vandoor, die bleef steeds 100 meter voor ons rijden, gat kregen we niet dicht met z'n tweeen. Bij de laatste maal het viaductje reed die tweede Belg me ook nog uit het wiel, dus zodoende derde geworden, maar wel eerste Nederlander. Kou voel je op zo'n moment niet, alleen kippenvel...Beetje jammer dat ze die Belg de rood-wit-blauwe trui aan hebben getrokken, terwijl die eigenlijk voor mij was. Ik heb er gelukkig na de "ceremonie" alsnog eentje gekregen, die gaat een mooi plekje aan de muur krijgen!
hahaha, zie net je bericht, terecht dat je als nog de rood wit blauwe trui hebt gehad !! Jammer dat het id niet tijdens de huldiging gebeurd. Ik had vorig jaar bij het NK ATB een zelfde soort ding, daar hadden ze een niet politie man tot winnaar uit geroepen terwijl ik dus eerste politieman was bij de masters ! Heb toen nadat het uit kwam dat de "winnaar" geen politieman was ook als nog mijn trui gehad. Had graag ook de trui voor de weg gewonnen kwam helaas net iets te kort tegen een echte sprinter !
ps foto's ed staan id nog nergens de uitslag heb ik al wel gezien bij de webloge van Martin Kool uit noord holland. Laat ff weten als je foto's en de video vind want die wil ik uiteraard ook hebben.