Dan hebben ze zeker ook nog influencers nodig....daniel1975 schreef: ↑02 dec 2018 14:57 Zou Bart dan ook een heel veel **logen en **peuten in dienst hebben om het frame te ontwikkelen?
Fons bikes
- Supergrover
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Game on! De eerste de beste die hem terugvindt in de Chinese etalages heeft een pint gewonnen!!
Met een vraagprijs van 2700 euro voor alleen een frame, leverbaar in 3 maten, kom je een heel eind hoor. Dan kun je op een andere manier produceren met meer handwerk.
Dat zijn prijzen die OPEN ook hanteert. De U.P. van OPEN lijkt mij geen openmould frame ondanks de naam
Dat zijn prijzen die OPEN ook hanteert. De U.P. van OPEN lijkt mij geen openmould frame ondanks de naam
-
- Forum-lid
Dat is natuurlijk ok het mooiste marketing verhaal wat er is.. Gewoon maar drie maten bestellen bij de chinees, wordt het ineens exclusief en dan loop je helemaal binnen..
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik snap de hele discussie niet. Die American Eagle is GEEN open mold frame, de Fons wel. Beide zijn carbon frames en dat is het einde van het vergelijk.
Laten we het een beetje on-topic houden? Fons geen nieuwe social media campagne gelanceerd dit regenachtige weekend?
Laten we het een beetje on-topic houden? Fons geen nieuwe social media campagne gelanceerd dit regenachtige weekend?
- Jaap Telder
- Forum-lid
Wat schets mijn verbazing?
Nog een merk met hetzelfde "exclusief ontwikkelde vrouwenframe" van Fons, verkocht als mannenfiets/criteriumfiets Polygon Strattos.
Hoe meer ik er over nadenk: wat een leugenaars eigenlijk die marketingbende van Fons.
Nog een merk met hetzelfde "exclusief ontwikkelde vrouwenframe" van Fons, verkocht als mannenfiets/criteriumfiets Polygon Strattos.
Hoe meer ik er over nadenk: wat een leugenaars eigenlijk die marketingbende van Fons.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zou toch bijna zo'n frame bestellen in CN. Qua vorm vind ik het goed gelukt en kom ik mooi tegemoed aan mijn vrouwelijke kant
Less is bore
Altijd bereid iets te leren, dus daarom de vraag "hoe zie/weet je dat" als je vertrouwen een beetje foetsie is?amclassic-fan schreef: ↑02 dec 2018 20:38 Ik snap de hele discussie niet.
.... is GEEN open mold frame, de Fons wel. Beide zijn carbon frames en dat is het einde van het vergelijk.
Een Indonesisch merk met dealers in Europa. Als ze daadwerkelijk kunnen leveren voor de prijzen op de site dan is hier dus absoluut niks mis mee. 1400 euro voor een Chineesje met 105 is zeer netjes. Fons kan wel inpakken als hier in NL ook een paar dealers komen.Jaap Telder schreef: ↑03 dec 2018 13:50 Wat schets mijn verbazing?
Campagnolo Ultra Dork
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Te veel Chinese 29'ers bekeken. Achtervork van 425 mm is zo ver ik weet niet te krijgen, er zijn sowieso ook maar weinig merken die ze zo kort maken.Nee_Nee schreef: ↑03 dec 2018 14:49Altijd bereid iets te leren, dus daarom de vraag "hoe zie/weet je dat" als je vertrouwen een beetje foetsie is?amclassic-fan schreef: ↑02 dec 2018 20:38 Ik snap de hele discussie niet.
.... is GEEN open mold frame, de Fons wel. Beide zijn carbon frames en dat is het einde van het vergelijk.