Langzaam opzoek naar een nieuwe fiets (Dogma / Canyon / ....)
-
- Forum-lid
De Vos Zwanenburg, Froome wat is er zo A-merkig aan Pinarello?
Historie?materialist schreef: ↑02 dec 2018 20:13 De Vos Zwanenburg, Froome wat is er zo A-merkig aan Pinarello?
Ooit reed Indurain erop!
(Of reed hij eigenlijk op een Pegoretti?)
Na ja, de magnesium Dogma's (FP/X) vond ik wel hip...
Bwah...... Beauty is in the eye of the beholder..... Ik ga volgend weekend een Sensa Giuliaero bestellen. Met Ultegra. En zo'n Ultegra crankstel. Finnik mooi............. En niet te duur. En ik vind die Italorommel overpriced. En niet mooi..........
-
- Forum-lid
Op marktplaats doen ze 2000 tot 2500 euro. Je moet wel stalen cojones hebben om dit soort bedragen af te schrijven. Elk jaar een nieuw model, dit jaar lijkt het op een kameel
Geef mij maar een degelijke duitse postorder
Geef mij maar een degelijke duitse postorder
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alsof dit topic bedoeld is voor rationeel denkende deelnemers
Less is bore
-
- Forum-lid
Een topic voor hebbe dingetjes, voor bezit van de zaak, einde vermaak. Ik moet steeds aan kiergegard denken; Als je trouwt krijg je spijt. Als je niet trouwt krijg je ook spijt. Als je kinderen krijgt krijg je spijt als je geen kinderen neemt krijg je ook spijt. Als je een pinarello koopt krijg je spijt en als je geen pina koopt krijg je ook spijt
Godzijdank voor deze mindfuck bestaan er dikke degelijke Duitse postorder fietsen. Van het “Niet goed geld terug” soort. Koop er gewoon twee, voor die prijs is het bijna gratis
Godzijdank voor deze mindfuck bestaan er dikke degelijke Duitse postorder fietsen. Van het “Niet goed geld terug” soort. Koop er gewoon twee, voor die prijs is het bijna gratis
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het trouwprobleem kun je ook via postorder oplossen
https://nl.russian-girls-site.com
https://nl.russian-girls-site.com
Less is bore
-
- Forum-lid
Als ik hier in de omgeving zie wat er op Pinarello rijdt, dan begint of is het al de Opel Kadett van de fietswereld te worden.
The mind is like a parachute; it only works when it is open.