Bij Futurumshop hebben ze de 5800 voor slechts € 300.Zino schreef: ↑05 dec 2018 14:29 Ik wil deze bestellen (172,5*Ultegra6800) maar is overal uitverkocht, toch bij de site's waar hij onder de 400€ word aangebeoden. Iemand die een betrouwbare site weet waar hij niet is uitverkocht of waar je een bestelling kan plaatsen en je hem opgestuurd krijgt als hij binnen is?
4iiii Power meter vanaf $399
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Ik zit serieus nog steeds te twijfelen of het niet leuk zou zijn toch eens een vermogensmeter te hebben. Niet met de illusie rond te kunnen rijden als Team Sky, maar het lijkt me alleen al leuk om bv mijn vermogensprofiel te kennen, en bv te kunnen zien of wat ik over mezelf denk ook klopt.
Ik moet zeggen dat ik van de aankoop absoluut geen spijt heb. Zeker tijdens langere ritten is het mooi om te zien wat hrm/vermogen doen. Ook is het makkelijker om te doseren tijdens granfondo's etc, om zo niet te sterven halverwege
Net een mail gekregen van "Mantel". Er zijn er weer +10 in voorraad daar. Ik heb er alvast eentje besteldscepticus schreef: ↑05 dec 2018 14:55Bij Futurumshop hebben ze de 5800 voor slechts € 300.Zino schreef: ↑05 dec 2018 14:29 Ik wil deze bestellen (172,5*Ultegra6800) maar is overal uitverkocht, toch bij de site's waar hij onder de 400€ word aangebeoden. Iemand die een betrouwbare site weet waar hij niet is uitverkocht of waar je een bestelling kan plaatsen en je hem opgestuurd krijgt als hij binnen is?
Hoe rapper je traag kan rijden, hoe beter je bent...
Misschien een leuke bestemming van mijn vakantiegeld binnenkort
-
- Forum-lid
Ik kon voor 300 euro ook de 5800 Precision kopen. Leuk speelgoed, 1000 euro zou ik er niet voor over hebben.
-
- Forum-lid
Dat is toch helemaal geen FTP test? FTP is het vermogen dat je 1 uur lang kan volhouden.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik rijd nu 2 weken met deze powermeter. Ik vind dat de wattage's zoveel schommelen op mijn garmin. Op mijn garmin staat hij ingesteld op 3sec. De volgende stap is direct 10sec wat waarschijnlijk weer teveel is. Kan de powermeter zelf afgesteld worden?
Hoe rapper je traag kan rijden, hoe beter je bent...
3sec gemiddelde is prima..
Schommelt een beetje omdat je nooit de hele slag druk op het pedaal hebt, en je in de ene 3sec misschien 2x met druk naar beneden trapt ,en de andere 3 sec weer 3x.
Vrij normaal gedrag dus.
Schommelt een beetje omdat je nooit de hele slag druk op het pedaal hebt, en je in de ene 3sec misschien 2x met druk naar beneden trapt ,en de andere 3 sec weer 3x.
Vrij normaal gedrag dus.