Ik had juist een bericht gestuurd naar een verkoper die broeken met zeem verkoopt. Als je in je bericht bij je bestelling zet: without gelpad. Dan kan hij ze zonder zeem leveren.
Zal wss bij iedere broek en winkel lukken.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik had juist een bericht gestuurd naar een verkoper die broeken met zeem verkoopt. Als je in je bericht bij je bestelling zet: without gelpad. Dan kan hij ze zonder zeem leveren.
Ja, heb je zeker gelijk in, maar ik kan dit beter waarderen dan die roze Spexcel die juridisch misschien net wél mag.
Toen ik op 'Verstuur' klikte, bedacht ik me al dat ik die vraag zou kunnen verwachten. Ik had gehoopt niet dit gênante verhaal te hoeven vertellen
Ze zijn zojuist, na 14 dagen, bezorgd.statusquooh schreef: ↑25 nov 2018 16:59 Vandaag toevallig gevonden dat Void een bestaand Zweeds bedrijf is, en dat het design 1-op-1 is overgenomen. Een design dat is geïnspireerd door een ander merk heb ik geen probleem mee, maar regelrechte namaak koop ik liever niet.
Hoe is de kwaliteit van die shirts?
Heb 3 of 4 paar Ali sokken (er staat geen merk op, dus geen idee of 't namaak is, ik kom die 'designs' echter niet tegen bij de [web]shops waar ik gewoonlijk koop )SSSander schreef: ↑24 dec 2018 12:15 Heeft er iemand ervaring met goede sokken vanuit het verre Oosten?
18 euro voor een paar met ook nog een supergroot lelijk logo erop, vind ik namelijk wel heel wat overdreven!
Heb zelf al eens een paar geprobeerd, maar na een paar maanden zat er geen stretch meer in de stof en zakten ze langzaam af.
Rogelli is net iets minder duur.SSSander schreef: ↑24 dec 2018 12:15 Heeft er iemand ervaring met goede sokken vanuit het verre Oosten?
18 euro voor een paar met ook nog een supergroot lelijk logo erop, vind ik namelijk wel heel wat overdreven!
Heb zelf al eens een paar geprobeerd, maar na een paar maanden zat er geen stretch meer in de stof en zakten ze langzaam af.
Prima shop, niks mis mee.Lcsmet schreef: ↑24 dec 2018 12:30Rogelli is net iets minder duur.SSSander schreef: ↑24 dec 2018 12:15 Heeft er iemand ervaring met goede sokken vanuit het verre Oosten?
Kwam deze vandaag nog tegen op ricksfietskleding.nl
Geen idee of dit een betrouwbare shop is.
https://nl.aliexpress.com/item/High-qua ... 4c4dxxJqgoSSSander schreef: ↑24 dec 2018 12:15 Heeft er iemand ervaring met goede sokken vanuit het verre Oosten?