foto van je fiets
Mijn nieuwe Canyon Ultimate CF SL EL in 3XL. Combinatie van R8050 en DA9000 (remhoeven + crankstel).
Was aangereden door een auto bij het oversteken van een provinciale weg een paar weken geleden. Staande achtervork van frame doormidden. In de uitverkoop bij Canyon een Di2 compatible frame gekocht.
En kon het niet laten toen ik de Opel zag staan die door de brandweer als 'oefenobject' was gebruikt: Dit keer win ik !
Was aangereden door een auto bij het oversteken van een provinciale weg een paar weken geleden. Staande achtervork van frame doormidden. In de uitverkoop bij Canyon een Di2 compatible frame gekocht.
En kon het niet laten toen ik de Opel zag staan die door de brandweer als 'oefenobject' was gebruikt: Dit keer win ik !
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
- Forum-lid
Mijn zelf samengestelde giant toughroad.
Best een beetje trots op.
-
- Forum-lid HC
Zo te zien een echte spiderman fiets!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Wel jammer...
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Mooie fiets!Daniel1989 schreef: ↑06 dec 2018 19:31 Mijn zelf samengestelde giant toughroad.
...
Dat is die zadeltas van Aliexpress he? Heb ik ook binnen, maar nog niet uitgeprobeerd.
-
- Forum-lid
De kids knutselen graag.
Tas is inderdaad van Ali. Erg blij mee vandaag ritje van 195 km gemaakt. En 100 km mtb parcours op de heuvelrug. Geen krimp gegeven. Na 90 km had ik een paar droge kleding stukken bij mij. Heerlijk
-
- Forum-lid
Alle drie hebben ze wel wat.
200% de Litespeed. Met de Assaults van de Parlee eronder.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?