Cannondale
De kleur zal m'n reet roesten, maar het achterspatbord houdt op waar je het het meest nodig hebt....
Ik rij momenteel met doorlopende spatborden en da's toch wel heel fijn.
Ik rij momenteel met doorlopende spatborden en da's toch wel heel fijn.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
@Keezx: Goed punt mbt spatborden. Dank je voor opmerking.
Komen van mijn vorige fiets af en zie dat er inderdaad nog wat afstelwerk is. Mocht het toch niet voldoen, dan toch langere.
De kleur: Ik was niet van plan een andere fiets te kopen, maar waren wat dingetjes met de remmen van mijn CaadX. Toen zei Marga (mijn vrouw): "Is die rode niks voor jou?". De rest is geschiedenis..........
Komen van mijn vorige fiets af en zie dat er inderdaad nog wat afstelwerk is. Mocht het toch niet voldoen, dan toch langere.
De kleur: Ik was niet van plan een andere fiets te kopen, maar waren wat dingetjes met de remmen van mijn CaadX. Toen zei Marga (mijn vrouw): "Is die rode niks voor jou?". De rest is geschiedenis..........
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Ondanks biertje in de hand op de bank gelijk even naar de schuur gelopen. Er af gehaald en inderdaad: Verkeerd om .
Achteraf kunnen weten want moet best eea verstellen wat totaal niet nodig was.
Heerlijke blunder,maar bedankt voor opmerkzaamheid.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Klopt dat ze sporen kunnen achterlaten. Ik heb daar al dun transparant folie geplakt, maar morgen eens opnieuw bekijken als ik de spatborden nu wel correct monteer.
-
- Forum-lid
Haha, zou mij ook kunnen gebeuren....
Nog overwogen om een Topstone te nemen? Als ik lees waar je m voor gaat gebruiken, biedt een graveller wat meer mogelijkheden.
Nog overwogen om een Topstone te nemen? Als ik lees waar je m voor gaat gebruiken, biedt een graveller wat meer mogelijkheden.
Michiel
-
- Forum-lid
Mooie fiets Fred,veel plezier er mee.
Even over de remmen van de CX.ook ik veel problemen mee gehad.
Mijn fm heeft onder garantie nieuwe remklauwen zonder verlenging beugels en 14 mm schijven geplaatst,nu zijn alle problemen opgelost.
Hij remt geweldig en geruisloos in alle omstandigheden.
Suc6 met je mooie rode superX.
Even over de remmen van de CX.ook ik veel problemen mee gehad.
Mijn fm heeft onder garantie nieuwe remklauwen zonder verlenging beugels en 14 mm schijven geplaatst,nu zijn alle problemen opgelost.
Hij remt geweldig en geruisloos in alle omstandigheden.
Suc6 met je mooie rode superX.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Rood en oranje blijven m'n favoriete framekleuren!fredmtb-sport schreef: ↑07 dec 2018 21:04
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Dank voor reacties en vooral ook opmerking mbt spatbordjes. Dat maar even aangepast en dit zal beter werken
@Heppiebianchi: Andere remklauwen zaten er net op, maar was nog niet 100% tevreden. Overigens na 3 jaar werd dat kostenloos verzorgd. Toen zei ik, andere remmen maar zit dan zeker fiets aan vast en kwam ook uit.
@Jakkel: Velgbreedte, ik vindt het prima zo. Zijn wat breder dan ik had. Kleur ben ik blij mee, eerste rode fiets ooit.
@Scottpch: Dealer en ik blij met elkaar. Al bijna 25 jaar onder de pannen daar, voelt al thuis komen,
@fietsvriend: Toen de Topstone uitkwam wel even gekeken, maar werd er niet echt warm van. Naar mijn gevoel weinig beter dan de CaadX die ik had. Deze SuperX ook min of meer impulsaankoop dankzij Marga.@Heppiebianchi: Andere remklauwen zaten er net op, maar was nog niet 100% tevreden. Overigens na 3 jaar werd dat kostenloos verzorgd. Toen zei ik, andere remmen maar zit dan zeker fiets aan vast en kwam ook uit.
@Jakkel: Velgbreedte, ik vindt het prima zo. Zijn wat breder dan ik had. Kleur ben ik blij mee, eerste rode fiets ooit.
@Scottpch: Dealer en ik blij met elkaar. Al bijna 25 jaar onder de pannen daar, voelt al thuis komen,