Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Lang getwijfeld, maar gezien de lage promo prijs, toch maar overstag gegaan. €175 lijkt me een mooie prijs.
-
- Forum-lid HC
Zou ze zelf niet kopen (onder het mom van doe maar zwart, dan doe je al gek genoeg), maar vind ze wel tof! Zo lang ze maar goed zitten
-
- Forum-lid
Bij Bikester een Castelli Velocissimo fietsbroek besteld,
Was al in een aanbieding, maar werd pas echt interessant toen er nog eens 20% van deze prijs af ging.
https://www.bikester.nl/castelli-veloci ... 24703.html
Was al in een aanbieding, maar werd pas echt interessant toen er nog eens 20% van deze prijs af ging.
https://www.bikester.nl/castelli-veloci ... 24703.html
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
SqueeZer schreef: ↑10 dec 2018 19:27 Merci voor de info Lcsmet, wss. ideaal dus voor mij want voornamelijk voorkant voet is wat breder bij mijzelf.
Risico genomen en maat 46 gekozen, als ze te klein zijn kan ik ze toch terugsturen volgens ik las en ze lijken mij te mooi om links te laten liggen, zeker aan deze prijs.
Wel besteld bij Mantel (zelfde prijs) want bij Futurum was de grootste maat die ze nog hadden 45.
Thnx voor de.tip heren!. Heb ze ook besteld.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bij Futurum met de 25 euro kortingcode of bij Mantel?depoldertoerist schreef: ↑13 dec 2018 21:51SqueeZer schreef: ↑10 dec 2018 19:27 Merci voor de info Lcsmet, wss. ideaal dus voor mij want voornamelijk voorkant voet is wat breder bij mijzelf.
Risico genomen en maat 46 gekozen, als ze te klein zijn kan ik ze toch terugsturen volgens ik las en ze lijken mij te mooi om links te laten liggen, zeker aan deze prijs.
Wel besteld bij Mantel (zelfde prijs) want bij Futurum was de grootste maat die ze nog hadden 45.
Thnx voor de.tip heren!. Heb ze ook besteld.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
N+1 Caad 10 met Ultegra winterfiets via marktplaats .Zal morgen betere foto's maken en in het Cannondale topic plaatsen..
Vanavond het zadel omhoog gezet en het stuur naar beneden
Vanavond het zadel omhoog gezet en het stuur naar beneden
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs