Monster Cross
-
- Forum-lid
Dan valt die van mijn ook onder een “monster crosser
Ik heb de fiets gekocht met een recht stuur. En er zelf een race stuur op gezet. Met hydr schijfremmen.
Ik ben er erg blij mee heerlijke fiets is het.
Voor ligt er een 60 mm nobby NIC op en achter een 57 mm racing Ralph
Beide tubbles.
De wielen zijn nog de originele met formula naven maar die zijn wel zo goed als op. Er moet dus wat anders komen.
Wat weet ik nog niet.
Het enige jammere vind ik dat het qr naven zijn en geen steekassen.
Ik heb de fiets gekocht met een recht stuur. En er zelf een race stuur op gezet. Met hydr schijfremmen.
Ik ben er erg blij mee heerlijke fiets is het.
Voor ligt er een 60 mm nobby NIC op en achter een 57 mm racing Ralph
Beide tubbles.
De wielen zijn nog de originele met formula naven maar die zijn wel zo goed als op. Er moet dus wat anders komen.
Wat weet ik nog niet.
Het enige jammere vind ik dat het qr naven zijn en geen steekassen.
-
- Forum-lid
Gaaf die Giant. Is dus oorspronkelijk ren MtB? Dan kun je echt dikke banden opleggen.
Ik ben op zoek naar 27.5 wielen voor mijn graveller. 2.1 breed rubber past net niet. Maar 2.0 ziet er breed genoeg uit in dat Chinese frame op pagina 1.
Ik ben op zoek naar 27.5 wielen voor mijn graveller. 2.1 breed rubber past net niet. Maar 2.0 ziet er breed genoeg uit in dat Chinese frame op pagina 1.
Michiel
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
fietsvriend schreef: ↑12 dec 2018 14:34 Gaaf die Giant. Is dus oorspronkelijk ren MtB? Dan kun je echt dikke banden opleggen.
Oorspronkelijk is het een vakantiefiets
Het liefst zou ik een stalen frame ergens kopen waar met gemak 29er banden in passen met ruimte voor spatborden.
De bovenstaande fietsen m.u.v. de Toughroad zijn meer gravel bikes imo. Een monster crosser heeft gewoon 700c wielen met dik rubber.
Ik ben 1.99m en vind 650b echt geen gezicht op XL en 2XL frames
De bovenstaande fietsen m.u.v. de Toughroad zijn meer gravel bikes imo. Een monster crosser heeft gewoon 700c wielen met dik rubber.
Ik ben 1.99m en vind 650b echt geen gezicht op XL en 2XL frames
Laatst gewijzigd door fred404 op 12 dec 2018 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Prachtig Fred. Bedankt voor het delen!