Bianchi
- Italia_david
- Forum-lid
Fijne plaatjes hoor.... mooi dat detail van die sprintshifter
#passioneceleste #ridebianchi
Gisteren een eerste rit gemaakt en ben zeer tevreden met de sprint/klim shifters.Italia_david schreef: ↑16 dec 2018 11:45 Fijne plaatjes hoor.... mooi dat detail van die sprintshifter
Ik moet wel even wennen omdat bij uit het zadel ik af en toe met mijn bovenbeen tegen de knop aan druk (ik dacht dat de ketting oversprong).
Voor het klimmen is het echt super practisch.
Verder moet ik de post-aankoop bikefit nog laten doen omdat het zadel nog niet helemaal lekker staat.
- Italia_david
- Forum-lid
oei moet je inderdaad wl mee oppassen... voor je het weet lig je op je snuit..jsprbcn schreef: ↑17 dec 2018 09:35Gisteren een eerste rit gemaakt en ben zeer tevreden met de sprint/klim shifters.Italia_david schreef: ↑16 dec 2018 11:45 Fijne plaatjes hoor.... mooi dat detail van die sprintshifter
Ik moet wel even wennen omdat bij uit het zadel ik af en toe met mijn bovenbeen tegen de knop aan druk (ik dacht dat de ketting oversprong).
Verder moet ik de post-aankoop bikefit nog laten doen omdat het zadel nog niet helemaal lekker staat.
de sprint/klim shifters is mooi om te kopieren...
#passioneceleste #ridebianchi
Moet je dan niet langer stem hebben, als je met knieën tegen je stuur tikt? Gevaarlijk ook..jsprbcn schreef: ↑17 dec 2018 09:35Gisteren een eerste rit gemaakt en ben zeer tevreden met de sprint/klim shifters.Italia_david schreef: ↑16 dec 2018 11:45 Fijne plaatjes hoor.... mooi dat detail van die sprintshifter
Ik kom niet met mijn knieen tegen het stuur aan, echter als ik op de pèdalen ga staan en te ver naar voren kom raak ik af en toe de knop aan.
Wellicht dat ik later de knoppen iets naar beneden moet laten wijzen, echter is het maar 2 of 3 keer gebeurd omdat het "nieuw" is allemaal. Gewoon even wennen.
Het stoort mij eerlijk gezegd (nog) niet zo omdat ik het ook bij mijn Canyon gehad heb 5 jaar lang.
Wellicht dat ik later de knoppen iets naar beneden moet laten wijzen, echter is het maar 2 of 3 keer gebeurd omdat het "nieuw" is allemaal. Gewoon even wennen.
Op dit moment nog niet. Ik heb naar de barplug optie gekeken maar dat is alles ideaal als je een stuur hebt het interne kabels.
Het stoort mij eerlijk gezegd (nog) niet zo omdat ik het ook bij mijn Canyon gehad heb 5 jaar lang.
-
- Forum-lid
Ik vind dit wel een leuke fiets voor zo er bij,spatborjes en een bagagedrager er op.
Gewoon voor de lol en een boodschappie mee te doen of even naar de markt.
Of een ritje op het stand ?
Ik vind de prijs wel schappelijk (670 euro)
https://www.bianchi.com/nl/bikes/bikes_ ... ter=419379
Gewoon voor de lol en een boodschappie mee te doen of even naar de markt.
Of een ritje op het stand ?
Ik vind de prijs wel schappelijk (670 euro)
https://www.bianchi.com/nl/bikes/bikes_ ... ter=419379
Laatst gewijzigd door Heppiebianchi op 18 dec 2018 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Gisteren viel het mij op dat mijn nieuwe zadelpen (rechts op de foto) een andere mount heeft dan de Aria die ik eerder gehuurd had (links op de foto).
Gezien ik de nieuwe versie (blijkbaar voor triathleten die meer setback nodig hebben) niet mooi vind ruil ik deze om voor het oude model zonder "zwevend" zadel zeg maar.
Gezien ik de nieuwe versie (blijkbaar voor triathleten die meer setback nodig hebben) niet mooi vind ruil ik deze om voor het oude model zonder "zwevend" zadel zeg maar.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
triatleten hebben juist minder setback nodig, niet meer. Ze zitten verder naar voren, rechter boven de pedalen en met de schouders boven de elleboogsteunen (idealiter).
Maakt voor het verhaal natuurlijk niets uit, je wilt die linker zadelpen hebben
Maakt voor het verhaal natuurlijk niets uit, je wilt die linker zadelpen hebben
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013