Het grote woon-werk topic
- robbebopper
- Forum-lid HC
Inderdaad een bijzondere combinatie. Altijd goed om in het basisonderwijs ook mensen te hebben met ervaring in een heel andere discipline.
Ooit na de HAVO al eens een poging gedaan voltijd PABO te doen, maar dat werkte niet, na 10 jaar ambulancewerk toch maar de overstap gewaagd, een bestuur dat met zij-instromers werkt, naar alle tevredenheid en de ervaring die ik mee neem is voor mij in elk geval erg waardevol.robbebopper schreef: ↑16 dec 2018 12:45 Inderdaad een bijzondere combinatie. Altijd goed om in het basisonderwijs ook mensen te hebben met ervaring in een heel andere discipline.
En ontopic, morgen weer fietsen!
#HoeMoeilijkKanHetZijn
- robbebopper
- Forum-lid HC
Haha, ik heb het wel de hele week volgehouden.
Zelfs met extra kilometers i.v.m. drukte op het werk.
Zelfs met extra kilometers i.v.m. drukte op het werk.
-
- Forum-lid
Waarom leg je dan geen stapeltje droge kleding op kantoor.
-
- Forum-lid
Dat doe ik ook vaak, maar gisteren vond ik het ook te nat 's morgens. Een buitje, dat is tot daar aan toe, geen probleem.
Wel blij dat het weer eens echt regent.
Registreren jullie je commutes op strava eigenlijk als een of twee ritten?
Ik registreerde altijd twee ritten, vanwege de tijd die er tussen zit en omdat ik ooit heb begrepen dat Strava voor Metro ed ook liever twee ritten ziet. Echter vanaf 2 januari ga ik van 50km enkele reis naar 25km en wil ik mijn volgers niet per se lastig vallen met twee dagelijks relatief korte ritjes .
Ik registreerde altijd twee ritten, vanwege de tijd die er tussen zit en omdat ik ooit heb begrepen dat Strava voor Metro ed ook liever twee ritten ziet. Echter vanaf 2 januari ga ik van 50km enkele reis naar 25km en wil ik mijn volgers niet per se lastig vallen met twee dagelijks relatief korte ritjes .
In principe altijd als enkele rit. Soms zit er minder als 3 uur tussen (weer naar huis) dan maak ik er 1 rit in totaal van