Canyon
-
- Forum-lid
Daar ontbrak nog een woord: gravelbike / Grail
-
- Forum-lid
Alleen de levertijden gaan weer helemaal nergens over. Voor mij zou het eind April zijn voor een alu grail in XL......ga toch echt niet zo lang wachten.
-
- Forum-lid
De vraag was dus of de aluminium modellen van de Grail uberhaupt al uitgeleverd zijn. Behalve enkele reviewers, heb ik het model nog nergens bij een gewone sterveling gezien.
Vanmiddag nieuwe Canyon Ultimate geleverd, uit doos gehaald, frame geïnspecteerd, jammergenoeg al schade aangetroffen. Direct Canyon gecontacteerd, vroegen om foto's via mail te versturen en ze gingen een oplossing voorstellen.
Simpelste is natuurlijk retourneren, maar omdat ik niet terug nog een lange tijd wil wachten op een fiets: zijn er mensen die dit ook meegemaakt hebben en die de beschadigde fiets hebben mogen gebruiken tot de nieuwe geleverd was (omruilen dus).
Heb niet direct zin in 100 euro waardebon voor de webshop of zo ...
Simpelste is natuurlijk retourneren, maar omdat ik niet terug nog een lange tijd wil wachten op een fiets: zijn er mensen die dit ook meegemaakt hebben en die de beschadigde fiets hebben mogen gebruiken tot de nieuwe geleverd was (omruilen dus).
Heb niet direct zin in 100 euro waardebon voor de webshop of zo ...
Gewoon retourneren. Zonde om je nieuwe fiets zo te ontvangen/accepteren. Momenteel is het toch slecht weer. Mss even wachten waar ze mee terug komen en dan snelheid van levering vragen
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid
Ik wil mijn Aeroad 2018 op een Tacx trainer gebruiken. Maar omdat ik steekassen heb, weet ik niet goed hoe ik dit moet doen en welke Tacx steekas ik moet aanschaffen.
Kan er iemand me verder helpen of is er ergens een handleiding te vinden?
Welke trainer heb je, Tacx heeft verschillende steekas adapters afhankelijk vd trainer.Supersix3_Raf schreef: ↑24 dec 2018 09:52 Ik wil mijn Aeroad 2018 op een Tacx trainer gebruiken. Maar omdat ik steekassen heb, weet ik niet goed hoe ik dit moet doen en welke Tacx steekas ik moet aanschaffen.
-
- Forum-lid
Tacx Genius.t2300 schreef: ↑24 dec 2018 09:53Welke trainer heb je, Tacx heeft verschillende steekas adapters afhankelijk vd trainer.Supersix3_Raf schreef: ↑24 dec 2018 09:52 Ik wil mijn Aeroad 2018 op een Tacx trainer gebruiken. Maar omdat ik steekassen heb, weet ik niet goed hoe ik dit moet doen en welke Tacx steekas ik moet aanschaffen.