Dolomieten Marathon 2019
-
- Forum-lid
Het is inderdaad druk, voetje aan de grond 1e keer Campolongo.
Ik startte dit jaar vanuit vak 3 en zie op strava dat ik uiteindelijk 7 minuten geen beweging had.
Dat valt wat mij betreft mee. Ik ben bij 4 posten gestopt, eigenlijk alleen voor water.
Ik startte dit jaar vanuit vak 3 en zie op strava dat ik uiteindelijk 7 minuten geen beweging had.
Dat valt wat mij betreft mee. Ik ben bij 4 posten gestopt, eigenlijk alleen voor water.
Jaarlijks huren we een zeer aangenaam appartement (dicht bij start, maar uit de drukte van Corvara/Badia) voor 5-6 personen, maar dit jaar zijn we maar met drie. Indien er iemand (of 2p) interesse hebben om verblijf te delen van vrijdag avond tem maandag ochtend, stuur me gerust een PB voor meer info.
Dank voor de reacties. Ik ga er vanuit dat ik veel gebruik van de bevoorradingsposten kan maken. Zal zelf voldoende gelletjes, repen en poeder meenemen.
Wat betreft het weer wil ik bij twijfel of het de hele dag droog blijft mijn aluminium velgen gebruiken . Wanneer het de hele dag droog blijft de carbon velgen.
Heb er heel veel zijn in en ben al lekker aan het trainen op de zolder, op de Tacx.
Hootie
Wat betreft het weer wil ik bij twijfel of het de hele dag droog blijft mijn aluminium velgen gebruiken . Wanneer het de hele dag droog blijft de carbon velgen.
Heb er heel veel zijn in en ben al lekker aan het trainen op de zolder, op de Tacx.
Hootie
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vogezen, heb je zo een rit van 3000hm te pakken.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Of een rondje Luxemburg.... kijk bijv. naar de routes van de Jean Nelissen Classic.
Allereerst, complimenten voor je keuze (en natuurlijk het nodige inlootgeluk ) voor de Maratona. Heb het als één van de leukste (sfeer, omgeving, parcours) tochten ervaren. Behalve de drukte op 1ste keer Campolongo klim een prachtige tocht.
M.b.t. je 3000 hm training, zou ik je cyclokalender.nl adviseren: alle soorten, maten en plaatsen aan tochten te vinden. Mocht je iets niet-georganiseerd zoeken dan schiet me mijn crash-weekend 2017 te binnen. Vanwege slechte generale in Waalse Pijl in voorbereiding Marmotte, begin juni op donderdag naar camping bij Martigny gereden (dichtstbijzijnde +2000m cols vanuit mijn woonplaats). Op vrijdag op 't gemak de Col du Sanetsch gedaan; behoorlijk onbekend (sssst, houden zo), maar fantastisch mooi. Op zaterdag Marmotte generale gedaan met Grand-Saint Bernard, afdalen en Barrage de Mauvoisson gedaan. Even overwogen om af te sluiten met de Forclaz, maar deze voor zondagochtend bewaard. Rond de middag in de auto terug en was zondagavond 22u weer thuis. Intensief maar heerlijk weekend.
Hoe dan ook, succes met je voorbereidingen, geniet er vooral van en good luck bij de Maratona.
Eens, maar wel weer een haalbaar alternatief als lange duurtraining zonder overnachting in het kader van 'Umdenken"daniel1975 schreef: ↑26 dec 2018 11:15En niet te vergelijken met echt klimmen.
(Wel serieus pittig trouwens).