Met deze bril moet je ook uitkijken met het verwisselen van de lenzen. Is erg fragiel.xml schreef: ↑25 dec 2018 12:12 vergeten te vermelden maar... Rapha Pro Team Flyweight bril met twee extra lenzen, toen met Black Friday maar pas veel later gekregen door een of ander probleem in het magazijn door de Black Friday madness. In de sale nog altijd heel erg duur maar het was al lang geleden datk een cadeautje voor mezelf had gekocht... ze zitten heel erg goed en heb er eigenlijk niks op aan te merken. lenzen zouden ook een krasvrije behandeling gekregen hebben. alleszins een pak fijner fietsen dan met het Trivio Vento brilletje dat toch zo lastig van lenzen te verwisselen was en dat snel krassen had. (maar het deed z'n werk ook wel)
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
o'7o
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een paar arm- en beenwarmers van Nalini.
Van bij deze shop https://www.ricksfietskleding.nl
Van bij deze shop https://www.ricksfietskleding.nl
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Inmiddels is de prijs naar € 102 gezakt en er was weer een maatje 44: direct toegeslagen!
Daarnaast de nieuwe leasert voor moeders de vrouw besteld, dus ik mag weer op zoek naar een ander setje dakdragers voor de fiets.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Prijs en de positieve commentaren ivm het comfort van de schoen.
Dat laatste kan ik bevestigen.
Wilde ook een tweede set schoenen voor boven op de trainer.
De looks zijn ook niet mijn dada, maar als ze uiteindelijk ook echt comfortabeler zouden zijn dan mijn Gaerne Carbon schoenen, dan doe ik ze aan in de zomer om buiten te rijden.
Ik ben een ekster: louter en alleen vanwege de blingbling!fgrs schreef: ↑28 dec 2018 15:24Prijs en de positieve commentaren ivm het comfort van de schoen.
Dat laatste kan ik bevestigen.
Wilde ook een tweede set schoenen voor boven op de trainer.
De looks zijn ook niet mijn dada, maar als ze uiteindelijk ook echt comfortabeler zouden zijn dan mijn Gaerne Carbon schoenen, dan doe ik ze aan in de zomer om buiten te rijden.
insta #gravelgremmen
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het is een schoen die tot voor enige tijd verkocht werd voor meer dan 300Euro.
Het zijn echte zomerschoenen, er zijn goede recensies
Als die dan voorbij komt voor een fractie van deze prijs wil ik de gok wel eens wagen.
.
Ik heb ze en heb ze al enige uren aangehad om eens te voelen hoe ze zitten.
Het zijn echte "pantoffels".
Volgend jaar bij goed weer eens zien hoe ze vielen bij het fietsen maar ik ben er redelijk gerust in.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend