Fietswinkels met goed advies en grote showroom
net even ge-google-d en die schijnt in het voorjaar te komen:
https://retailtrends.nl/news/54986/mant ... n-the-wall
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Maar heb jij je keuze al gemaakt?kiter schreef: ↑28 dec 2018 10:38 net even ge-google-d en die schijnt in het voorjaar te komen:
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Keuze wil, maar nu budget nog.
En nog kijken naar geometrie
S-works Venge (Ultegra DI2 disc + power meter)
Cervelo S5 (Ultegra DI2 disc)
Eigenlijk vind ik dat op zo’n fiets Dura Ace hoort, maar dat wordt waarschijnlijk net even te duur
En nog kijken naar geometrie
S-works Venge (Ultegra DI2 disc + power meter)
Cervelo S5 (Ultegra DI2 disc)
Eigenlijk vind ik dat op zo’n fiets Dura Ace hoort, maar dat wordt waarschijnlijk net even te duur
- Italia_david
- Forum-lid
als je geinstereseerd bent in italiaanse fietsen is Ghepardo Bicicletta in beekbergen misschien wel iets voor je.. ze hebben pinarello's, Bianchi's, Merida en ook bijv colnago.
voor die 5k. kun je daar wel hart ophalen en ook mooi meegenomen... super goed advies en een fietsmeting
#passioneceleste #ridebianchi
- devriesman
- Forum-lid
Goh, fiets paar keer per maand door Beekbergen maar was niet in mij opgekomen dat dit een serieuze zaak was. Toch maar een keertje van de fiets springen.Italia_david schreef: ↑28 dec 2018 11:23 als je geinstereseerd bent in italiaanse fietsen is Ghepardo Bicicletta in beekbergen misschien wel iets voor je.. ze hebben pinarello's, Bianchi's, Merida en ook bijv colnago.
voor die 5k. kun je daar wel hart ophalen en ook mooi meegenomen... super goed advies en een fietsmeting
Volgens mij wel een goede zet van ze, of alle lokale fietswinkels er blij mee zijn met zo,n dozen schuiver in je achtertuin....kiter schreef: ↑28 dec 2018 10:38 net even ge-google-d en die schijnt in het voorjaar te komen:
- Italia_david
- Forum-lid
Zit acher de motorkleding zaak tegenover de texaco. op de dorpstraat.devriesman schreef: ↑28 dec 2018 13:35Goh, fiets paar keer per maand door Beekbergen maar was niet in mij opgekomen dat dit een serieuze zaak was. Toch maar een keertje van de fiets springen.Italia_david schreef: ↑28 dec 2018 11:23 als je geinstereseerd bent in italiaanse fietsen is Ghepardo Bicicletta in beekbergen misschien wel iets voor je.. ze hebben pinarello's, Bianchi's, Merida en ook bijv colnago.
het is een eenmanszaakje maar iemand met serieus passie voor het vak en (vooral) italiaanse fietsen.
hij heeft "vroegah" ook in apeldoorn gezetten.
ik kan me herinneren dat ze ieder jaar, dus ook dit jaar, weer een soort van einde jaars show hebben.
#passioneceleste #ridebianchi
Is dat die zaak aan de doorgaande weg? Met de Merida reclame op de geven?Italia_david schreef: ↑28 dec 2018 11:23als je geinstereseerd bent in italiaanse fietsen is Ghepardo Bicicletta in beekbergen misschien wel iets voor je.. ze hebben pinarello's, Bianchi's, Merida en ook bijv colnago.
Ik rij en fiets daar regelmatig voorbij en dacht dit eigenlijk meer een Merida zaak was
- devriesman
- Forum-lid
Inderdaad Merida op de gevel. Vandaar dat ik daar verder geen aandacht aan gaf. Als je Merida wilt zien kun je in Apeldoorn naar het experience center of hoe het maar heet.