Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Een nieuwe diepvries...
Leuk als die het begeeft. Mag je plots op zoek naar een gast-diepvries voor enkele dagen
Een dure AEG die het maar 10 jaar volhield.
De technieker van de winkel was doodeerlijk en zei dat het voor dergelijke toestellen niet loont om een duur exemplaar te kopen.
Deze keer een BEKO die de helft minder kost en net zo lang zal meegaan.
Leuk als die het begeeft. Mag je plots op zoek naar een gast-diepvries voor enkele dagen
Een dure AEG die het maar 10 jaar volhield.
De technieker van de winkel was doodeerlijk en zei dat het voor dergelijke toestellen niet loont om een duur exemplaar te kopen.
Deze keer een BEKO die de helft minder kost en net zo lang zal meegaan.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wat is oersaai?colnagofreak schreef: ↑31 dec 2018 08:48Maar wel zo lekker!! Overigens is zo'n Mercedes not my cup of tea, rijd heerlijk maar oersaai.
Voorspelbaar maar sportief rijgedrag, snel, baanvast, degelijk, mooi, dan rijd ik graag met een oersaaie wagen.
Benieuwd welke wagen jij dan als niet oersaai bestempeld.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Een apparaat om koffiebonen te vermalen. Stap 1 in de vervanging van het Nespresso apparaat
Waarschijnlijk een Franse of een Italiaanse....want dat is altijd maar afwachten of je jouw bestemming gaat bereiken.
ik heb trouwens als laatste een broodje frikadel gekocht (en opgegeten).
Ride bikes, not tanks!
In die C-coupe kan de fiets toch makkelijk inLcsmet schreef: ↑31 dec 2018 11:10Wat is oersaai?colnagofreak schreef: ↑31 dec 2018 08:48Maar wel zo lekker!! Overigens is zo'n Mercedes not my cup of tea, rijd heerlijk maar oersaai.
Voorspelbaar maar sportief rijgedrag, snel, baanvast, degelijk, mooi, dan rijd ik graag met een oersaaie wagen.
Benieuwd welke wagen jij dan als niet oersaai bestempeld.
Erg mooie wagen en helemaal niet saai IMHO.
Rijd zelf ook Mercedes (CLA Shooting Brake 220d) maar degelijk zou ik die toch niet noemen (vrees dat ik maandagmodel heb ), snel ook niet (vlot wel, 7.9s naar 100km/u is echt niet snel), sportief ook niet (ondanks AMG-onderstel) zeker wel baanvast en heel zeker ook mooi.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een Domane in maat 62 met gedemonteerde wielen wel ja.TL@ schreef: ↑31 dec 2018 14:55
In die C-coupe kan de fiets toch makkelijk in
Erg mooie wagen en helemaal niet saai IMHO.
Rijd zelf ook Mercedes (CLA Shooting Brake 220d) maar degelijk zou ik die toch niet noemen (vrees dat ik maandagmodel heb ), snel ook niet (vlot wel, 7.9s naar 100km/u is echt niet snel), sportief ook niet (ondanks AMG-onderstel) zeker wel baanvast en heel zeker ook mooi.
Ik heb een "gepimpte" 200 benzine voor de prestaties en een AMG pakket voor het oog.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
En als ik mercedes wil rijden bel ik wel een Taxi
Ik net nog even 12 oliebollen gescoord , mn plee zal me dankbaar zijn morgenvroeg
Goed uiteinde allemaal
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
Een vouwwagen