Ach, ik ben ook verplicht gezwicht voor de brede velgen. Binnenkort een MTB met velgen van 25 mm binnenbreedte tegenover nu 19 mm. Ik ga niet weten wat me gaat overkomen met de immens toegenomen bochtsnelheden!fredmtb-sport schreef: ↑08 dec 2018 14:04
@Jakkel: Velgbreedte, ik vindt het prima zo. Zijn wat breder dan ik had. Kleur ben ik blij mee, eerste rode fiets ooit.
Cannondale
-
- Forum-lid HC
Ze hebben een mooi assortiment Fred, veel Scott ook!
Tevens een ontzettend deskundige, hulpvaardige en aardige verkoper loopt daar rond.
Ben daar nou een paar keer geweest en ze nemen daar echt de tijd voor je!
Topzaak.
P.s. was die Addict CX niks voor je die bij de ingang staat/stond?
Tevens een ontzettend deskundige, hulpvaardige en aardige verkoper loopt daar rond.
Ben daar nou een paar keer geweest en ze nemen daar echt de tijd voor je!
Topzaak.
P.s. was die Addict CX niks voor je die bij de ingang staat/stond?
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
@Jakkel: Ik zit op pakweg 82 kg. Op bredere velg ligt bredere band ook beter, maar dat moet ik nog ervaren komende tijd.
@Scottpch: Addict CX ook mooie fiets, is ook een super mooi merk met mooie modellen. Dus lekker 2 van deze topmerken onder 1 dak. Zoals eerder aangegeven: Was ineens dat Marga zei: “Is die rode niets voor jou?” .
Dus niet eens meer in de Scott hoek gekeken en vloeit ook Cannondalebloed door de aderen ondanks een Scale RC MTB.
Maar vandaag nog even de CX op stal laten staan, gezien de forse regenbuien (ook met nieuwe fiets is fietsen in nattigheid niets voor mij).
@Scottpch: Addict CX ook mooie fiets, is ook een super mooi merk met mooie modellen. Dus lekker 2 van deze topmerken onder 1 dak. Zoals eerder aangegeven: Was ineens dat Marga zei: “Is die rode niets voor jou?” .
Dus niet eens meer in de Scott hoek gekeken en vloeit ook Cannondalebloed door de aderen ondanks een Scale RC MTB.
Maar vandaag nog even de CX op stal laten staan, gezien de forse regenbuien (ook met nieuwe fiets is fietsen in nattigheid niets voor mij).
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Mocht iemand nog in de markt zijn voor een Supersix Evo in maat 54, een veel betere deal dan bij bike24 zul je niet snel tegenkomen:
> https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=241290 (groen)
> https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=241286 (zwart/grijs)
beide hebben compact cranks (50/34, geen 52/36)
> https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=241290 (groen)
> https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=241286 (zwart/grijs)
beide hebben compact cranks (50/34, geen 52/36)
-
- Forum-lid
M`n dochter heeft ook haar Cannondale collectie uit mogen breiden :
Mooie aanbieding inderdaad .
Gisteravond een Caad 10 met Ultegra opgehaald van marktplaats , zo goed als nieuw, voor mij een prima winter / slecht weer fiets .
Vanmorgen de eerste 61km gereden , voelt goed, schakelen even wennen zomerfiets heeft sram red. klein beetje finetunen ivm zadel en gaan .
Gisteravond een Caad 10 met Ultegra opgehaald van marktplaats , zo goed als nieuw, voor mij een prima winter / slecht weer fiets .
Vanmorgen de eerste 61km gereden , voelt goed, schakelen even wennen zomerfiets heeft sram red. klein beetje finetunen ivm zadel en gaan .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
@Jac: Herkenbaar dat “ probleem” met schakelen. Nu mijn CaadX weg is, alle 3 bikes met SRAM maar alle 3 verschillende manier van schakelen: Etap, dubble tap en trigger schakeling.....
Verdr prima winterfiets, veel plezier er mee
Verdr prima winterfiets, veel plezier er mee
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?