Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fons bikes

Karl66
Forum-lid

Karl66 02 jan 2019 10:24

chrissiewizzie schreef: 01 jan 2019 22:44 Ik heb net ruim een uur met Jos van Gastel een gesprek via Messenger gevoerd. Hij gaat er een nachtje over slapen en ik ga ook even nadenken. Dus ik ben benieuwd wat het vervolg gaat zijn. Ik ga er nu even niet heel uitgebreid over uitweiden. De discussie gaat niet of het wel of niet een goede fiets is. Dat is in mijn ogen compleet irrelevant. Het gaat om de uitingen in de media en hoe Fons daar mee om is gegaan. En dus over de reacties op ons forum.
Volgens mij zijn er maar twee mogelijke verhalen die Fons verteld. Of ze zeggen dat ze misleidende marketing gebruikten, van de ophef geleerd hebben en vanaf nu het anders gaan aanpakken en een eerlijk verhaal gaan vertellen. Of ze vinden nog steeds dat ze niks fout gedaan hebben.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 02 jan 2019 10:33

Ik denk het laatste.
Live fast; die young. mijn blog

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 02 jan 2019 10:34

rob74 schreef: 02 jan 2019 09:54 Ja, dat je dat Fons verhaal laat rusten en gewoon verder gaat met fietsen, dat snap ik nog. Maar het artikel weghalen, al je forum posts verwijderen plus niet reageren op vragen hieromtrent via haar blog. Ik haar gevraagd waarom ze het stuk had verwijderd via haar blog contact pagina, maar geen antwoord. Dan is er toch echt wel iets aan de hand.

Maar voorlopig weten weten we niks en kunnen we helemaal los gaan met allerhande complot theorieën :roll:
Als Fons daarom gevraagd heeft, al dan niet ondersteund met dreigementen, dan is dat helaas de enige manier om verder te gaan met leuke stukjes schrijven zonder gezeik.

Het staat je natuurlijk vrij om al de bevindingen over Fons te verwerken in je eigen blog...
Campagnolo Ultra Dork

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 jan 2019 10:44

Lijkt mij toch vrij duidelijk dat Janneke niet eerst enorm veel moeite steekt om het geheel uit te zoeken, hoor-en-wederhoor probeert te laten plaats vinden en het vervolgens zonder goede reden allemaal wegkieperd.

Fons heeft sinds dit hele verhaal gestart is uiterst smerige spelletjes gespeeld. Alles wijst er toch gewoon op dat Janneke daar nu het slachtoffer van is geworden? Laten we dan vooral niet Janneke haar hoofd op het hakblok leggen :!:
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Keezx
Forum-lid HC

Keezx 02 jan 2019 11:02

Dit zaakje stinkt behoorlijk zonder nadere mededelingen.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Pijp ie
Forum-lid

Pijp ie 02 jan 2019 11:07

amclassic-fan schreef: 02 jan 2019 10:44 Lijkt mij toch vrij duidelijk dat Janneke niet eerst enorm veel moeite steekt om het geheel uit te zoeken, hoor-en-wederhoor probeert te laten plaats vinden en het vervolgens zonder goede reden allemaal wegkieperd.

Fons heeft sinds dit hele verhaal gestart is uiterst smerige spelletjes gespeeld. Alles wijst er toch gewoon op dat Janneke daar nu het slachtoffer van is geworden? Laten we dan vooral niet Janneke haar hoofd op het hakblok leggen :!:
Hele dikke +1

:like:

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 02 jan 2019 11:08

Het lijkt er zeker op dat het vuil spel is. Ik wil alleen het punt maken dat, als dat het geval is, Janneke haar nek al genoeg heeft uitgestoken en ik heb er alle begrip voor als ze een eventuele rechtszaak wil voorkomen. Natuurlijk is dat zonde van haar werk maar ik heb er begrip voor als ze dit kiest als minst erg bij kiezen tussen twee kwaden.
Campagnolo Ultra Dork

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 02 jan 2019 11:09

Misschien de "heer Fons" gaan vragen wat er gaande is? Ik ga er vanuit dat hij er echt wel meer van weet. Misschien kan Janneke haar hoofd dan weer van het hakblok af? Al ben ik er niet van overtuigd dat Fons bikes nu wel een eerlijk verhaal zal geven.

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 02 jan 2019 11:26

Jans schreef: 02 jan 2019 11:09 Misschien de "heer Fons" gaan vragen wat er gaande is? Ik ga er vanuit dat hij er echt wel meer van weet. Misschien kan Janneke haar hoofd dan weer van het hakblok af? Al ben ik er niet van overtuigd dat Fons bikes nu wel een eerlijk verhaal zal geven.
Forumlid Chrissiewizzie was/is in gesprek met Jos van Fons en die zou ons op de hoogte houden, wellicht komt hier wat uit....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 02 jan 2019 11:33

amclassic-fan schreef: 02 jan 2019 10:44 Lijkt mij toch vrij duidelijk dat Janneke niet eerst enorm veel moeite steekt om het geheel uit te zoeken, hoor-en-wederhoor probeert te laten plaats vinden en het vervolgens zonder goede reden allemaal wegkieperd.

Volledig mee eens!!

Ik zit met verbazing de reacties hier te lezen. Krijgt Janneke eerst de wind van voor door Fons en nu wordt ze hier even van alles en nog wat verweten?
Als iedereen even het hele proces van de afgelopen maanden terugkijkt, dan kun je niet anders dan dezelfde conclusie trekken als wat AMCF hier boven heeft gedaan.
Dat men het dan nodig vind om allelei speculaties te doen hoort erbij op een forum, maar het zou allemaal wel iets doordachter en reeeler kunnen dan wat er hier nu wordt geschreven.
Als ze als gevolg van een afspraak of wat dan ook niet meer zou mogen/kunnen reageren dienen we dat gewoon te respecteren. Ik hoop dat Janneke dit hele verhaal gewoon goed af kan sluiten en het boek dicht kan doen. Ze is aan niemand hier iets verschuldigd.
Less is bore

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 02 jan 2019 11:36

Van Fons hoef je geen eerlijkheid te verwachten. Wat mij betreft is het nog steeds Fons dat met het hoofd op het hakblok ligt.
Zowel Fons al reclamebureau 100.nl hebben zich van hun slechtste kant laten zien. Het had zo simpel kunnen zijn: Sorry zeggen en jezelf verbeteren. In plaats daarvan wordt er in alle toonaarden ontkend en wordt alles en iedereen beschuldigd. Maar ondertussen wordt wel bijna alles aangepast dat er in eerste instantie mis was.
Daarmee blijft het imago overeind dat ze een onbetrouwbare zakenpartner zijn en dat zal invloed blijven hebben op de verkoopcijfers.
Campagnolo Ultra Dork

Nee_Nee
Forum-lid HC

Nee_Nee 02 jan 2019 12:47

Speculeren lijkt me (g)een goeie. Speculeer nog eens wat wilder en laat je fantasie de vrije loop. #Not!

Plaats reactie