Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Oude wielerkleding inzamelen

wouterf
Forum-lid

Gebruikersavatar wouterf 02 jan 2019 13:05

Ik ben mijn oude wielerkleding aan het opruimen en hoewel het allemaal niet meer aan de normen van 2019 voldoet, zijn er vast ergens nog mensen blij mee te maken. Waarschijnlijk buiten Nederland of Europa. Zo nu en dan zie je wat inzamelingsacties langs komen.

Wie weet van wat huidige inzamelingsacties die baat zouden hebben bij een allegaartje aan prima maar verouderde fietskleding? Inclusief wat leuk iconisch spul van Rabobank en Astana ;).

fietsvriend
Forum-lid

fietsvriend 02 jan 2019 13:11

Goed idee. Ik kwam bij t opruimen oude schoenen tegen. Mtb en race, doe ik niks meer mee.
Michiel

wouterf
Forum-lid

Gebruikersavatar wouterf 02 jan 2019 17:03

Thanks, ik had even moeten vermelden dat ik uiteraard al wel wat gezocht en geGoogled had, maar dat veel initiatieven een tijdelijke aard hebben. De initiatieven uit dat topic bijvoorbeeld, lopen nagenoeg niet meer.

kogafanaat
Forum-lid

kogafanaat 02 jan 2019 17:54

Ik heb een adresje van iemand die afgelopen jaren al diverse malen sportkleding naar Ghana heeft gestuurd. Ook wielerkleding is welkom maar dan wel om bv een team te kleden. Als er verenigingen zijn die hun oude maar nog in goede staat zijn, weg doen dan hoor ik dat graag.
fietsfanaat

Plaats reactie