Jans schreef: ↑02 jan 2019 09:01
hendrikjan schreef: ↑01 jan 2019 23:08
Dat mijn bericht een reactie zou uitlokken verbaasd me niet. En begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat het zo gegaan is als in mijn bericht. Wij/ik weten niet wat er is gebeurd en waarom. Dat nodigt uit tot speculatie.
Misschien je eens inhouden, als je totaal geen idee hebt wat er plaats gevonden heeft. Maar ja, iedereen moet er wat van vinden, jij dus ook.
Inhouden? Ik geloof niet dat ik iets verkeerd heb geschreven. Het enige dat ik schrijf is dat ik/we niet weten wat er is gebeurd en dat dat uitnodigt tot speculatie. Zoals ik heb aangegeven. Ik kan alle kanten op redeneren. Wat ik opperde blijkt nergens uit, maar was ook geen beschuldiging. Maar zo zijn er er wel honderden scenario's te bedenken.
Het gros van de mensen hier lijkt er van uit te gaan dat ze het slachtoffer is geworden van Fons. Dat zou kunnen, maar ook dat blijkt concreet nergens uit.
Wat er echt is gebeurd weet ik niet.
Als jij dat wel weet, dan nodig ik je uit dat hier te delen. Dan zijn we meteen van de discussie af.
Ik vind het stuk zoals ze dat gepubliceerd had, goed en voor zover ik dat op mijn netvlies heb staan genuanceerd. En ik doe haar dat niet na. Wat dat betreft niets dan lof!
Maar ik blijf het vreemd vinden dat ze dan vervolgens zonder ook maar enige toelichting haar artikel, de reacties op haar artikel en haar posts hier verwijderd.
En dat roept vragen op. En als je niet bereid bent (om wat voor reden dan ook) die vragen te beantwoorden, dan kan je op je vingers na tellen dat er op het net / fora en in social media over gepraat gaat worden. Daar zijn die fora ook voor. Die leven bij de gratie hiervan.
Ik kan alleen maar hopen dat zij die wielrent door haar besluit e.e.a. van het net te halen er beter van is geworden (in werkelijk de allerbreedste zin van het woord) dat zij zich er senang bij voelt.
Verder, als je je als kritische blogger op het net manifesteert, moet je ook wel tegen een stootje kunnen als de wind eens een keer van de andere kant komt.