Het grote domme vragen topic
-
- Forum-lid
Bij een stoplicht kun je er ook voor kiezen om niet uit te klikken. Dan moet je wel een vaste hand hebben om op tijd de knopjespaal vast te grijpen
-
- Forum-lid
Weet niet of het een hele domme vraag is, maar vast wel 1 die her en der al behandeld is. Ik heb inmiddels de zoekfunctie gebruikt maar kan niet iets specifieks vinden (misschien dom deze functie gebruikt?)
Ik ben toe aan nieuwe buitenbanden voor mijn cube attain sl.
Keuze: 25 of 28 mm banden (eeuwig domme discussie) maar waarom zou ik welke moeten nemen?
Ik ben toe aan nieuwe buitenbanden voor mijn cube attain sl.
Keuze: 25 of 28 mm banden (eeuwig domme discussie) maar waarom zou ik welke moeten nemen?
Passen ze wel?
Het ging mij om combi wiel en frame. Ik hoor goede ervaringen (toevallig) op deze velgen (maar ander frame) over Schwalbe One 25-622.
-
- Forum-lid
Geen domme vraag, wel enigszins complex.
Het gaat ook om de ruimte tot de bovenkant van de vork en de zitbuis.
Wat wil je max uitgeven aan een set banden? Rijd je tubeless of met binnenlanden? Wil je kleurtjes? Welke weersomstandigheden rijd je het meest in en moeten de banden daar op afgestemd? Comfort of slijtvast?
Het gaat ook om de ruimte tot de bovenkant van de vork en de zitbuis.
Wat wil je max uitgeven aan een set banden? Rijd je tubeless of met binnenlanden? Wil je kleurtjes? Welke weersomstandigheden rijd je het meest in en moeten de banden daar op afgestemd? Comfort of slijtvast?