Fons bikes
Het is toch helemaal niet relevant of een rechtsgang succesvol zal zijn. Het gaat om de dreiging van een rechtszaak met de daarbij komende kosten, energie die het kost, het risico van beslaglegging etc. Vooral omdat je als particulier meestal een net iets minder lange adem dan een bedrijf hebt.
Trouwens als haar verhaal niet of feiten zou berusten maar onwaarheden zou bevatten, dan zou het helemaal geen smaad zijn, dan was het laster. En natuurlijk kan je gewoon voor smaad veroordeeld worden, het is echt onzin om te doen of dat een dode letter van de wet is.
Trouwens als haar verhaal niet of feiten zou berusten maar onwaarheden zou bevatten, dan zou het helemaal geen smaad zijn, dan was het laster. En natuurlijk kan je gewoon voor smaad veroordeeld worden, het is echt onzin om te doen of dat een dode letter van de wet is.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid
@karl66 Je mist volledig het punt dat ik maak. En dat is dat we niet weten wat er is gebeurd en dat alles speculatie is. Ook jouw vermoedens over een rechtszaak over smaad. Of weet jij meer? Je hoeft mij verder niet te vertellen dat er vele manieren zijn om iemand (juridisch) onder druk te zetten en zo hem of haar ergens toe te bewegen. En ik beweer of doe helemaal nergens alsof smaad een dode letter in de wet is. Het enige wat ik doe is uitleggen dat in mijn optiek een zaak wegens smaad mij weinig succesvol lijkt. En ik doe dat met een verwijzing naar een usp in een kort geding. Formeel heb je het dan helemaal niet over smaad of laster, dat zijn toch termen uit het strafrecht. Ik kan me al helemaal niet voorstellen dat het OM hier tijd en moeite in gaat stoppen. Maar goed, mijn opmerking was ook ingeleid door een disclaimer dat ik weinig kaas van die niche gegeten heb.
Precies dit was de enige juiste reactie van Fons geweest. En zo erg zou het niet zijn geweest. Mea culpa en weer door. De stellingnames richting Fons waren overigens wel een beetje overdreven vind ik. De marketing uitingen van andere aanbieders zijn vaak ook nogal twijfelachtig. Daar hoor je maar weinig mensen over. Maar goed, als ze op deze manier door blijven gaan bij Fons graven ze hun eigen graf en hoef je daar geen medelijden mee te hebben.amclassic-fan schreef: ↑02 jan 2019 20:35 Het artikel van Fiets is inmiddels aangepast en voorzien van een extra kader waar verwezen wordt naar de rectificatie van de Volkskrant en dit forumtopic.
Voorlopig trekt Fons dus niet aan het langste eind, welk vuil spel ze tegen ZijWielrent ook spelen.
Persoonlijk blijf ik het bizar vinden dat ze niet gewoon één keer toegegeven hebben dat ze 'in hun enthousiasme' iets te ver zijn gegaan, dat ze er spijt van hebben, dat het niet meer zal gebeuren en dat ze als goedmakertje €100 korting geven. Dat had ze zoveel negatieve publiciteit gescheeld. Als je nu Googled op Fons Bikes dan is dit topic na hun eigen website de eerste hit...
Er blijft nog genoeg shit jarenglang r0ndhangen op internet. Het is zo gewoon een kansloze missie voor Fons. En ze doen het vooral zelf, dat scheelt.
Als je een open mold als eigen ontwerp dat met behulp van diverse wetenschappers ontwikkeld is presenteert lieg je heel wat meer dan het gemiddelde merk en het is nog dom ook want er zijn genoeg mensen die dit doorzien. Juist dat zorgt ervoor dat ze hard worden aangepakt. Bij de andere merken kun je niet zien wat er op de r&d afdeling gebeurt. Bij Fons weet je dat de dikke duim van Jos de r&d afdeling is.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het frame werd in 2016 al gebruikt door Thompson, dus misschien heeft Jos het in 2014-2015 wel zelf getekend en heeft Thompson het gepikt.......
Less is bore
Dat is waar. Maar als je bij fabrikanten die open mold frames gebruiken kijkt naar de verschillende beschrijvingen van de eigenschappen, dan lullen ze allemaal maar wat. Eigen R&D zal er niet aan vooraf zijn gegaan in ieder geval. Zo ook voor de goedkopere frames van vele fabrikanten die wellicht exclusief worden geleverd aan een specifiek merk, maar echt niet allemaal ontwikkeld zijn door de R&D van dat merk.Ernie C. schreef: ↑03 jan 2019 12:25 Als je een open mold als eigen ontwerp dat met behulp van diverse wetenschappers ontwikkeld is presenteert lieg je heel wat meer dan het gemiddelde merk en het is nog dom ook want er zijn genoeg mensen die dit doorzien. Juist dat zorgt ervoor dat ze hard worden aangepakt. Bij de andere merken kun je niet zien wat er op de r&d afdeling gebeurt. Bij Fons weet je dat de dikke duim van Jos de r&d afdeling is.
Verder eens hoor. Fons doet het vooral zichzelf aan. Beetje dom. Hoe harder ze zich verzetten hoe dieper ze in het drijfzand wegzakken.
-
- Forum-lid
[sarcasme]Zou Chrissiewizzy ook een briefje hebben gehad van Fons? [/sarcasme]
Ik begrijp er nu zo ongeveer geen snars meer van.
Ben jij chrissiewizzie nu het Fons contact medium? Kan Fons zelf niet posten???
Ik zou echt uitkijken om je door Fons als een soort van stroman of advocaat van de Duivel te laten gebruiken.
Vanwaar trekt Janneke al haar posts terug? Als dat in overleg met Fons is gebeurd dan zou het wederom handig zijn dat zij of Fons uit de doeken doet over het hoe, wat en waarom.
Wederom maakt Fons zichzelf de situatie onmogelijk door geen open kaart te spelen.
Kansloos zoals Fons omgaat met toch wel belangrijke dingen en die niet weet te gieten in een goede communicatie vorm.
Het lijkt me duidelijk dat Fons dacht een briljant idee te hebben en zonder verdere kennis van zaken consumenten bewust probeerde te misleiden.
Als Fons dan tevens de communicatieve en klanten service van een blind paard heeft dan weet je dat zo'n yuppie project gedoemd is om te mislukken.
Ben jij chrissiewizzie nu het Fons contact medium? Kan Fons zelf niet posten???
Ik zou echt uitkijken om je door Fons als een soort van stroman of advocaat van de Duivel te laten gebruiken.
Vanwaar trekt Janneke al haar posts terug? Als dat in overleg met Fons is gebeurd dan zou het wederom handig zijn dat zij of Fons uit de doeken doet over het hoe, wat en waarom.
Wederom maakt Fons zichzelf de situatie onmogelijk door geen open kaart te spelen.
Kansloos zoals Fons omgaat met toch wel belangrijke dingen en die niet weet te gieten in een goede communicatie vorm.
Het lijkt me duidelijk dat Fons dacht een briljant idee te hebben en zonder verdere kennis van zaken consumenten bewust probeerde te misleiden.
Als Fons dan tevens de communicatieve en klanten service van een blind paard heeft dan weet je dat zo'n yuppie project gedoemd is om te mislukken.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik wacht itt chrissiewizzie niet geduldig af.
Where the f^%k is Fons met zijn antwoord?
Echt allemaal te triest voor woorden hoe Fons omgaat met zijn product.
Als Fons niet reageert dan doorgaan met die prustzooi af te maken.
Klinkt allemaal hard maar dat heeft Fons puur aan zichzelf te wijten door geen openheid van zaken te geven.
Where the f^%k is Fons met zijn antwoord?
Echt allemaal te triest voor woorden hoe Fons omgaat met zijn product.
Als Fons niet reageert dan doorgaan met die prustzooi af te maken.
Klinkt allemaal hard maar dat heeft Fons puur aan zichzelf te wijten door geen openheid van zaken te geven.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fons heeft niet de ballen om gewoon mea culpa te zeggen mbt hun flauwekul story, maar zet blijkbaar wel de mensen onder druk die er iets van durven zeggen.
Ik vind het zeer laf en getuigen van absoluut gebrek aan respect tav hun klanten dat ze niet een en ander openlijk rectificeren.
Maar wel geruisloos alle echte flauwekul van hun site afgehaald en de teksten aangepast naar een geloofwaardiger verhaal.
Wat hadden ze zichzelf een berg narigheid bespaard als ze direct hadden ingegrepen en de boel hadden aangepast.
Mooie kans voor Roderick om nog eens een leuke column te schrijven
Ik vind het zeer laf en getuigen van absoluut gebrek aan respect tav hun klanten dat ze niet een en ander openlijk rectificeren.
Maar wel geruisloos alle echte flauwekul van hun site afgehaald en de teksten aangepast naar een geloofwaardiger verhaal.
Wat hadden ze zichzelf een berg narigheid bespaard als ze direct hadden ingegrepen en de boel hadden aangepast.
Mooie kans voor Roderick om nog eens een leuke column te schrijven
Less is bore